دستگیری ۴ سارق با ۲۲ فقره سرقت در کاشمر
دستگیری ۴ سارق با ۲۲ فقره سرقت در کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری ۴ سارق با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ حسین احمدی در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل و لوازم از ساختمان‌های ناتمام در سطح شهرستان کاشمر، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشمر عنوان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده میدانی و با کمک فیلم ضبط شده دوربین مداربسته یکی از اماکن، پس از مدت زمان کوتاهی موفق شدند چهار متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: با وجود این که متهمان دستگیرشده ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند پس از انجام بازجوئی علمی و مواجه با مستندات دیجیتالی پلیس، به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و ۲۱ فقره سرقت وسایل از ساختمان‌های ناتمام در سطح شهرستان کاشمر و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

سرهنگ احمدی در پایان با اشاره به دستگیری دو مالخر و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، به صاحبان ساختمان‌های ناتمام توصیه کرد: پس از اتمام ساعات کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری و از نگهبانان قابل اطمینان برای مراقبت از ساختمان استفاده کنند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 3