دستگیری متهم به سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی در فریمان
دستگیری متهم به سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی در فریمان

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد خرسند در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان فریمان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱طالقانی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان این مطلب که تیم دایره تجسس مبارزه با سرقت کلانتری ۱۱ طالقانی با اشراف اطلاعاتی و با استفاده از سرنخ‌های موجود، ردپای متهم سابقه دار را در این سرقت‌ها پیدا کرده و با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم دستگیرشده در بازجویی‌های به عمل آمده به پنج فقره سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهر فریمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در پایان با اشاره به کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهم مذکور و معرفی وی به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: شهروندان هشدارها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

image_printچاپ مطلب

Views: 16