دستگیری متهمان به سرقت موتورسیکلت با هفت فقره سرقت در باخرز
دستگیری متهمان به سرقت موتورسیکلت با هفت فقره سرقت در باخرز

فرمانده انتظامی شهرستان باخرز از دستگیری چهار متهم و چهار مال‌خر و کشف هفت فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ علی میرجردوی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان باخرز پی گیری موضوع به‌منظور شناسایی سارق یا سارقان اجتماعی در دستور کار مأموران کلانتری مرکز قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری با تحقیقات گسترده گشت‌های نامحسوس پس از انجام اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی یک متهم را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دریک عملیات غافلگیرانه و ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری سه همدست این متهم در عملیاتی دیگر خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به هفت فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف و عنوان داشتند موتورسیکلت‌ها را شبانه سرقت وام‌ها را به مال‌خرها به فروش می‌رساندند.

سرهنگ میرجردوی بیان کرد: در این زمینه با همکاری فرمانده انتظامی شهرستان خواف و با اخذ نیابت قضایی  چهار مال‌خر اموال مسروقه در خواف شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی باخرز در پایان با اشاره به کشف هفت‌دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه مال‌خرها و متهمان خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

خبرنگار: داود نشتیفانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 43