دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی بر سر قاچاق سوخت توسط مرزبانان هنگ تایباد
دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی بر سر قاچاق سوخت توسط مرزبانان هنگ تایباد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از دستگیری عوامل نزاع بر سر قاچاق سوخت توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی یک درگیری و نزاع دسته جمعی بین دو گروه از اراذل و اوباش شهرستان تایباد در یکی از مناطق اقتصادی گمرک مرزی دوغارون بلافاصله مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد به محل اعزام و تعدادی از مخلان نظم و امنیت این شهرستان را دستگیر کردند.

سردار شجاع بیان کرد: در این درگیری شش نفر از عاملان نزاع که با استفاده از سلاح سرد همچون چاقو، قمه و شمشیر مصدوم شده بودند با حضور به موقع مرزبانان گروهان مرزی هفده شهریور در محل درگیری و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان تایباد منتقل و تحت مداوا قرار گرفته که پس از طی مراحل درمانی برای بررسی بیشتر جزییات پرونده به مقام‌های قضایی سپرده خواهند شد.

وی ادامه داد: عوامل نزاع پس از دستگیری در محل؛ تحویل عوامل انتظامی شهرستان و مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی قرار گرفتند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به این که اجازه هیچ گونه نا امنی به اراذل و اوباش در مناطق حساس مرزی داده نخواهد شد، تاکید کرد: مراجع قضایی قاطعانه با این اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 11