در سال ۹۹؛ دو انبار ۱۰۰۰ تنی ذخیره محصولات کشاورزی مکانیزه ساخته می شود
در سال ۹۹؛ دو انبار ۱۰۰۰ تنی ذخیره محصولات کشاورزی مکانیزه ساخته می شود

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در سال ۹۹ ساخت دو انبار ۱۰۰۰ تنی ذخیره محصولات کشاورزی مکانیزه در دستور کار شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی قرار دارد.

به گزارش اختر شرق؛ مهندس ایرج ناصری مقدم در بازدید از انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی (زعفران) در استان گفت: سازمان و شبکه تعاونی های تحت نظارت نقش مهمی در پشتیبانی و لجستیک بویژه  تولید محصولات کشاورزی و ذخیره سازی محصولات را به عهده دارد و یکی از مهمترین بستر های لازم وجود انبار ذخیره محصولات کشاورزی می باشد که در سال جدید ساخت انبار با ظرفیت دو هزار تن در دستور کار شبکه قرار دارد.

ناصری مقدم  ادامه داد: در زنجیره ارزش تولید، توسعه زیر ساخت‌های بخش کشاورزی وتوسعه انبارهای مکانیزه، سردخانه ها و سیلو از سیاست های سازمان تعاون روستایی است که می تواند با خدمت دهی به کشاورزان حاشیه سود  تولید را افزایش دهد. و در سال گذشته ۳۰۰۰ تن به ظرفیت انباری شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی افزوده شد.

مدیرتعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت نقش تعاونی ها در خدمت دهی به کشاورزان گفت: احداث این انبارها را مصداق توانمندی شبکه تشکل‌های بخش کشاورزی دانست و ما مجموعا در استان خراسان رضوی دارای۲۳۰ هزار  تن فضای انباری دولتی و خصوصی هستیم وسرمایه گذاری برای احداث این انبارهای مکانیزه توسط تسهیلات بانکی و آورده خود تشکل‌ها انجام می پذیرد.

image_printچاپ مطلب

Views: 24