در دیدار مدیرکل دامپزشکی استان با فرماندار کاشمر عنوان شد: فرمانداری کاشمر تابع سیاست‌های سازمان دامپزشکی است و در اجرای این ضوابط با هیچ کس تعارفی ندارد
در دیدار مدیرکل دامپزشکی استان با فرماندار کاشمر عنوان شد: فرمانداری کاشمر تابع سیاست‌های سازمان دامپزشکی است و در اجرای این ضوابط با هیچ کس تعارفی ندارد

در دیداری صمیمی باحضور مدیرکل دامپزشکی استان و فرماندار کاشمر در محل دفتر فرمانداری شهرستان صورت گرفت فرماندار کاشمر حمایت تمام قد فرمانداری را از سیاست‌های حاکمیتی دامپزشکی اعلام کرد.

به گزارش اخترشرق؛ دکتر شریعتمداری فرماندار کاشمر در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیرکل و هیئت همراه به شهرستان کاشمر، از تلاش‌های کارکنان شبکه دامپزشکی قدردانی کرد و اذعان کرد: پرسنل شبکه دامپزشکی در انجام وظایف ذیل مدیریت مؤثر جنابعالی پرتلاش و با انگیزه عمل می‌کنند و ما تأثیر آن را در مبارزه با بیماری‌های مشترک و حفظ سرمایه دامداران منطقه و ارتقاء سلامت شاهد بوده‌ایم.
وی تأکید کرد: فرمانداری کاشمر تابع سیاست‌های سازمان دامپزشکی است و در اجرای این ضوابط با هیچ کس تعارفی ندارد.
وی با بیان اینکه شهرستان کاشمر سرآمد در تولید گوشت سفید درکشوراست تصریح کرد حفظ و حراست از سرمایه دامی و پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام به عنوان وظایف و رسالت اصلی دامپزشکی تصریح کرد: به عنوان یک مطالبه عمومی باید کشتارگاه دام کاشمر، بازار دام و جلوگیری از خروج غیر قانونی دام و مراکز غیرمجاز کشتار و عرضه محصولات دامی ساماندهی و با سازوکار قانونی تعیین تکلیف شود.
بنا بر این گزارش، در ابتدای این جلسه دکتر جواد علمی، مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی، از حمایت‌های فرماندار کاشمر از شبکه دامپزشکی و همکاران آن شبکه در تأمین بهداشت عمومی در و امنیت غذایی قدردانی کرد و اظهار‌امیدواری کرد این حمایت‌ها همچنان تداوم داشته باشد.
وی تصریح کرد: رسالت سازمان دامپزشکی در سه اصل مهم خلاصه می‌شود؛ حفظ سرمایه دامی کشور، تأمین بهداشت عمومی و پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مشترک. و شبکه دامپزشکی شهرستان برای تحقق این سه اصل بدون حمایت فرمانداری و دستگاه‌های حاکمیتی مرتبط دست آوردی نخواهد داشت.
اعلمی در پایان اذعان کرد: زنجیره تولیدی شرکت کشت و صنعت پیشرو صالح کاشمر از افتخارات استانی و کشوری است و ما ضمن اجرای ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی به جد پیگیر رفع موانع و مشکلات این مجموعه هستیم.

image_printچاپ مطلب

Views: 16