درخواست نماینده دیار سربداران از وزارت ارتباطات و صداوسیما: مشکلات آنتن دهی موبایل و دریافت تصاویر صداوسیما در خوشاب رفع شود
درخواست نماینده دیار سربداران از وزارت ارتباطات و صداوسیما: مشکلات آنتن دهی موبایل و دریافت تصاویر صداوسیما در خوشاب رفع شود

نماینده مردم خوشاب و سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه استفاده از اینترنت و شبکه‌های تصویری دیجیتالی در طرح آموزش دانش آموزان وزندگی مردم نقش مهمی دارد تقویت آن‌ها هرچه سریع‌تر باید انجام شود.

به گزارش اختر شرق؛ علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم خوشاب، سبزوار، جوین، جغتای، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از منطقه محروم بلوک تکاب شهرستان خوشاب، گفت: متأسفانه این منطقه باوجود تلاش‌های زیادی که در طی سالیان گذشته انجام‌شده تا رنگ محرومیت از آن زدوده شود اما همچنان مشکلاتی دارد که باید رفع شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه راه، منابع طبیعی، قنات‌ها و آب‌رسانی بین مزارع در برخی روستا‌های این منطقه وجود دارد که باید برطرف شوند، عنوان کرد: مباحثی در حوزه منابع طبیعی وجود دارد که از طریق وزارتخانه پیگیر حل آن‌ها هستیم.

عنابستانی با اشاره به نبود آنتن دهی موبایل، اینترنت و مشکلات آنتن دهی تلویزیون در این منطقه و نیاز دانش آموزان برای استفاده از کلاس‌های آموزشی گفت: با توجه به اینکه استفاده از اینترنت و شبکه‌های تصویری دیجیتالی در طرح آموزش دانش آموزان وزندگی مردم نقش مهمی دارد تقویت آن‌ها هرچه سریع‌تر باید انجام شود.

وی در خصوص مشکلات سوخت تراکتور داران عنوان کرد: در بحث سوخت تراکتور‌ها ظلم مضاعفی به کشاورزان خوشابی می‌شود.

 نماینده مردم خوشاب و سبزوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تأمین سوخت کافی کشاورزان در زمان کاشت، داشت و برداشت، خاطرنشان کرد: به دلیل عدم تأمین سوخت کافی از طریق وزارت نفت پیگیری و تقاضا می‌کنیم تا ساختار مناسب‌تری را برای سوخت کشاورزان فراهم کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5