درخواست فرماندار باخرز از هیئت‌امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی برای مقابله با کرونا
درخواست فرماندار باخرز از هیئت‌امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی برای مقابله با کرونا

فرماندار باخرز از هیئت‌امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی این شهرستان جهت کمک خودجوش به جریان ضدعفونی کردن اماکن عمومی، سطح شهر و روستاها دعوت کرد.

به گزارش اختر شرق؛ احمد شافعی فرماندار شهرستان باخرز با اشاره به همکاری بسیار خوب اصناف، بخشداری‌ها، شهرداری، دهیاری‌ها و برخی تشکل‌های خودجوش مردمی در راستای تعطیلی بازار و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی سطح شهر و روستاها گفت: با توجه به محدود بودن امکانات ضدعفونی، خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان در این راستا انجام‌شده که از همه تلاشگران این عرصه تشکر می‌کنم.

وی افزود: بی‌شک ادامه این کار نیازمند همدلی، همراهی و تلاش همه تشکل‌ها، نهادها و اقشار مختلف جامعه است و از همه هیئت‌امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان تقاضا داریم در ضدعفونی کردن اماکن عمومی، سطح شهر و روستاها ورود پیدا کنند.

شافعی با اشاره به اینکه پیشگیری بهترین راهکار مقابله با کرونا است، تصریح کرد: باوجود درگیر شدن شهرستان‌های مجاور با ویروس کردنا، هنوز هیچ مورد مثبتی در شهرستان مشاهده نشده و امیدواریم با همکاری همه مردم، اصناف و بازاریان با کاهش ترددهای غیرضروری، از این مرحله سخت به‌سلامت عبور کنیم.

خبرنگار: داود نشتیفانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7