دختران عفیف و محترمه، حافظان عفت و پاکدامنی در جامعه اسلامی ما و الگویی برای دیگران
دختران عفیف و محترمه، حافظان عفت و پاکدامنی در جامعه اسلامی ما و الگویی برای دیگران

جشن بزرگ دختران مهر رضوی با حضور بانوان شهرستان تایباد عصر یکشنبه در محل تالار وحدت مجتمع مفاخر تایباد برگزار شد.

جشن بزرگ دختران مهر رضوی با حضور بانوان شهرستان تایباد عصر یکشنبه در محل تالار وحدت مجتمع مفاخر تایباد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ مولانا توکلی امام‌جمعه اهل سنت شهرستان تایباد با گلایه از مسئولان شهرستان، سالن وحدت تایباد را زیبا و مایه فخر شهرستان دانست و گفت: تنها نقص این سالن زیبا، سیستم سرمایش آن است، از مسئولانی که بودجه شهرستان در دست آن‌هاست، بخصوص شورا و شهرداری تایباد می‌خواهیم به فکر این سالن زیبا باشند، این سالن از آن شهرستان تایباد است و امیدواریم مسئولان به فکر این سالن باشند.

وی دختران را مادران و تربیت‌کنندگان نسل بعدی جامعه دانست و اظهار داشت: دختران خوب ما در آینده مادرانی خواهند بود که بهترین فرزندان را تقدیم اسلام، کشور و انقلاب کنند و جامعه نیکویی بسازند.

وی گفت: زنان نقش اساسی در ساختن یک جامعه کامل و سالم دارند، جامعه‌ای که فرزندان آن سالم باشند.

توکلی افزود: امروز در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که انقلاب ما شهدای زیادی برای اسلام اهدا کرده است، زنان ما باید به‌گونه‌ای زندگی کنند که فرزندان آنان سالم باشند و مایه فخر اسلام و مباهات رسول اکرم ص شوند زیرا پیامبر ما از تکثیر امت مسلمان خرسند خواهند بود.

مولانا توکلی گفت: کیفیت امت از تکثیر امت مهم‌تر است، امروز در جامعه اسلامی کارهایی می‌شود که در ملت کفر وجود ندارد. مسلمان یعنی کسی که به تمام دستورات اسلام عامل نماید، امروز عملکرد مسلمانان، اسلام را در جهان بدنام کرده است، اسلام هراسی امروز در غرب، حاصل عملکرد ماست.

وی گفت: زن محجبه ما را می‌بینند و وحشت می‌کنند، او را در لباس یک تروریست با جلیقه انفجاری می‌بینند، این باعث ناراحتی است.

وی حجاب را یک امر واجب برای زنان دانست و گفت: امروز در جامعه ماکسانی هستند که دختران ما را به بی‌عفتی و بی‌حیایی دعوت می‌کند، امروز در فضای مجازی دختران را تبلیغ می‌کنند روسری از سر بردارند، همین آدم‌ها خودشان مسلمان‌زاده هستند اما امروز در لباس ضد دین و اسلام و قرآن مزدور استکبار جهانی، سیا، موساد و اسرائیل هستند. هدف آنان بدنام کردن اسلام است و موفق شدند.

خطیب تایباد افزود: دختران غیرمسلمان باید از دختر مسلمان الگو بگیرند، ولی امروز برعکس شده است. علت این کار دوری از دستورات قرآن، اسلام و پیامبر اسلام ص است.

کی گفت: به خونریزی‌های جهان اسلام و تبلیغات رسانه‌ای غرب دقت کنید، چطور یک مسلمان را خون‌ریز و وحشی نشان می‌دهند.

توکلی خطاب به بانوان گفت: شما دختران عزیز من باید مبلغ اسلام باشید، اگر در جمع‌های دوستانه شما کسی بی‌حجاب است، او را تبلیغ کنید، حجاب مانع هیچ‌کس نیست، ما برای حجاب و اسلام خون داده‌ایم، شهدای ما در وصایای خود تأکید بر حجاب داشتند، آنان حجاب را گوهر می‌دانستند و حقیقت همان است.

در ابتدای این مراسم، آیدا عصمتی، مسئول کانون بانوی مرزنشین تایباد، ضمن خیرمقدم به میهمانان تجمع بزرگ بانوان شهرستان در روز میلاد امام رضا ع را عامل مهم حضور زنان در اجتماعات عمومی و یکی از مصادیق مهم وحدت دانست.

در این مراسم، حضور گروه‌های هنری موسیقیایی و نمایشی و اجرای برنامه‌های هنری جشن میلاد را پرشورتر نمود و در پایان از دختران و بانوان هنرمند و ورزشکار تایباد که موفق به کسب مقام‌های مهم استانی و کشوری شده بودند تجلیل به عمل آمد.

شهرستان مرزی تایباد در فاصله ۲۲۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد مقدس و ۱۵ کیلومتری مرز دوغارون قرارگرفته است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 11