دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان: اصحاب رسانه آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان: اصحاب رسانه آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: امر به معروف و نهی از منکر برای حفاظت و صیانت اجتماع، خانواده و فرد است.

به گزارش اختر شرق؛ علی اکبر افراسیابی در نشست خبری که با هدف تبیین رویکردهای جدید ستاد استان برگزار شد با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر روش زندگی است، تصریح کرد: اگر بتوانیم در جامعه بحث امر به معروف و نهی ازمنکر را متبلور ببینیم زندگی شیرین و رو به رشدی خواهد بود.

وی با بیان اینکه دفاع از کلیت نظام نوعی امربه معروف ونهی ازمنکر است، عنوان کرد: اگر امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه انجام نشود اشرار بر ما مسلط خواهند شد.

افراسیابی مردمی کردن و فراگیرشدن امربه معروف و نهی از منکر را از اهّم فعالیت‌های ستاد عنوان نموده و گفت: امروز در سطح استان تشکل‌ها و فعالین مختلفی در حوزه مطالبه‌گری وارد شده‌اند که مورد حمایت قانونی این ستاد قرار دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در پایان اظهار کرد: در نظر داریم شعار همه به هم ربط داریم را در همه شئون جامعه اقامه کنیم و در این زمینه آموزش مهمترین فعالیتی است که در کنار فرهنگسازی و فراگیرسازی به همراه انسجام بخشی در بین گروه‌های مختلف اولویت‌بندی شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 56