دادستان کلات: آزادسازی ۱۰۰ هکتاراز بستر رودخانه‌های کلات بی‌سابقه است
دادستان کلات: آزادسازی ۱۰۰ هکتاراز بستر رودخانه‌های کلات بی‌سابقه است

دادستان کلات گفت: آزادسازی و بازگشایی موفقیت آمیز۱۰۰ هکتار از اراضی و بستر رودخانه‌های شهرستان کلات به همت کارشناسان امور آب عملکرد بسیار ارزشمندی است که در سطح استان بی‌سابقه است.

به گزارش اختر شرق؛ دادستان جدید شهرستان کلات در جلسه معارفه علیزاده رئیس دادگستری کلات با بیان این مطلب و تقدیر از زحمات کارشناسان امور آب این شهرستان، عنوان کرد: کارشناسان و مدیران امور آب در بسترسازی و فراهم کردن امکانات رفاهی برای جلوگیری از خطرهای احتمالی سیل و سیلاب در این شهرستان جایگاه موفقیت‌آمیزی را در سطح استان کسب کرده‌اند که قابل تقدیر و تجلیل است. امیدواریم فرصتی فراهم شود به نحو شایسته از تلاش‌های این عزیزان قدردانی کنیم.

سلطانی با اشاره به تداوم به‌سازی و بهینه‌سازی سرمایه‌ها و منابع ابی این شهرستان افزود: بازگشایی و لایروبی ۱۰۰ هکتار از اراضی و بستر رودخانه‌ها کلات رمز موفقیت امور آب این شهرستان است که در سایه همت و تلاش کارشناسان این امور محقق شد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی همیشه مدافع حقوق شهروندان در سرمایه‌های ملی است بنابر این در راستای حفظ و حراسات از منابع ابی، رفع تصرفات و به‌سازی حریم و بستر رودخانه‌ها همگام و همراه با مدیریت امور آب از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل برای صیانت از سرمایه‌ها و منابع آبی در این شهرستان گام بر می‌داریم.

فرزانه مدیر امور آب شهرستان کلات در حاشیه این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این امور از ابتدای امسال گفت: بسیاری از مسیل‌ها و رودخانه‌های حادثه‌خیز د رشهرستان کلات مراحل لایروبی و بازگشایی انجام شده و تمام پیش بینی‌های لازم در برابر حوادثی از قبیل سیل و سیلاب انجام شده و همه همکاران و کارشناسان ما در امور آب با شروع فصل بارش‌ها در آماده باش هستند.

رئیس اداره منابع آب شهرستان کلات با بیان این مطلب که در جهت کاهش خطرات سیل، برنامه ریزی لازم را انجام دادیم تا با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به بازگشایی و لایروبی رودخانه‌ها با اولویت مناطق مسکونی ادامه دهیم، خاطر نشان کرد: بر اساس وظایف قانونی و رسالت سازمانی اداره منابع آب شهرستان کلات بطور مستمر بر رودخانه‌های شهرستان نظارت دارد و با هرگونه تجاوز به بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل با شدت برخورد می‌شود.

لازم به ذکر است؛ مراسم تودیع و معارفه دادستان و رئیس دادگستری شهرستان کلات با حضور حجت الاسلام فروتنی معاونت قضایی دادگستری استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان کلات برگزار شد.

در این جلسه علیزاده به عنوان ریاست دادگستری شهرستان کلات و سلطانی به عنوان دادستان شهرستان کلات معرفی و از خدمات محمد زاده قدر دانی شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 30