دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی: کاهش چشمگیر پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی: کاهش چشمگیر پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی بر اعمال نظارت مستمر و مؤثر بر عملکرد دادسراهای عمومی و انقلاب حوزه‌های قضایی توسط ستاد دادستانی تأکید کرد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در جلسه ویدئو کنفرانس دادستان‌ها و رؤسای بخش‌های قضایی در محل سالن شهید رجایی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، با تقدیر از حمایت‌های رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مجموعه دادسراهای استان، گفت: تمامی همکاران ما در بخش قضایی و اداری با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به مراجعان هستند و به لطف خدا با ارتقاء شاخص‌های ارائه خدمات حقوقی و قضایی به شهروندان شاهد افزایش رضایتمندی عمومی از عملکرد دستگاه قضایی باشیم.

درودی با اشاره به تأکیدات رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در زمینه اجرای برنامه‌های طرح تحول قضایی، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف مورد تأکید این طرح مانند غربالگری زندانیان، دادرسی الکترونیک، دفاع از حقوق عامه، رسیدگی به پرونده‌های معوقه، مقابله با جرایم خاص و خشن، پیشگیری از وقوع جرایم، ترویج فرهنگ صلح و سازش، برخورد با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید و صنعت؛ شاهد اقدامات خوبی توسط دادسراهای عمومی و انقلاب در مشهد و شهرستان‌ها هستیم.

وی افزود: دادستان‌های محترم توجه ویژه‌ای در مورد شورای حفظ حقوق بیت المال، کمیته نظارت بر کالاهای اساسی، کمیته مقابله با اراذل و اوباش، شورای پیشگیری از وقوع جرم داشته باشند تا شاهد تحقق هرچه بیشتر مفاد ارزشمند طرح تحول قضایی باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی عنوان کرد: در سایه این تلاش‌ها از جمله در زمینه مدیریت پرونده‌های قضایی؛ ورود پرونده‌هایی که قابلیت گذشت دارند به طور محسوسی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد کاهش یافته که یک موفقیت محسوب می‌شود. دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: به لطف خدا در سایه تعامل و همراهی تمامی مسئولان قضایی بتوانیم در زمینه ارائه خدمات هرچه بهتر و مطلوبتر به مردم شریف و بزرگوار گام‌های مؤثری برداریم

image_printچاپ مطلب

Visits: 115