خیرین سلامت بیش از ۱۸۰ میلیون ریال به منظور راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت محمدآباد آستانه و مرکز رزقری کمک کردند
خیرین سلامت بیش از ۱۸۰ میلیون ریال به منظور راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت محمدآباد آستانه و مرکز رزقری کمک کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار گفت: خیرین سلامت شهرستان رشتخوار بیش از ۱۸۰ میلیون ریال به حوزه سلامت رشتخوار به منظور راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت محمدآباد آستانه و مرکز رزقری کمک کردند.

جواد اشترایه در گفتگو با خبرنگار اختر شرق با اشاره به اینکه در حوزه سلامت نیازمند توجه خیرین علی الخصوص در جهت مقابله با بیماری منحوس کرونا هستیم، گفت: کمک خیرین در مرحله اول مقابله با بیماری کرونا با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کمک شایانی به ما کرد، در ادامه نیز نیازمند توجه و کمک خیرین عزیز در این حوزه و شرایط حساس هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار با تأکید بر اینکه خیرین عزیز با اهدای دو دستگاه آبسرد کن، دو دستگاه کولرآبی، دو دستگاه حشره‌کش، دو تانکر آب اهدا کردند از خانواده‌های خیرین جهت انجام این اقدام خداپسندانه تقدیر کرد.

وی در ادامه همچنین از بازدید از کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان به همراه مسئولان از ادارات و واحدهای صنفی در جهت تذکرات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کووید-۱۹خبر داد و گفت: در همین راستا در جهت اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی از واحد نمونه صنفی فعال در جهت مقابله با بیماری کووید۱۹ در رشتخوار تقدیر شد.

لازم به ‌ذکر است؛ شهرستان رشتخوار در مرحله اول غربالگری بیماری کوید ۱۹ در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقام نخست استان در این حوزه  را کسب کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 8