خیابان‌های «مشهدریزه» بهسازی و آسفالت شد
خیابان‌های «مشهدریزه» بهسازی و آسفالت شد

۳۴ هزار مترمربع آسفالت معابر بااعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال در مهرماه ۱۳۹۸ در مشهد ریزه انجام شد.

۳۴ هزار مترمربع آسفالت معابر بااعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال در مهرماه ۱۳۹۸ در «مشهدریزه» انجام شد.

به گزارش اختر شرق؛ مهرداد کریم زاده شهردار مشهد ریزه گفت: ۳۴ هزار مترمربع از معابر شهر مشهد ریزه در مهرماه ۹۸ از محل درآمدهای شهرداری بااعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال توسط این شهرداری آسفالت گردیده است.

وی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های آسفالت شده را تکمیل آسفالت ابتدای بلوار وحدت به مساحت ۱۴ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: بهسازی ابتدای بلوار وحدت بااعتبار ۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال اجرا گردیده که شامل اجرای جوی حاشیه بلوار و آسفالت مسیر بوده است.

وی افزود: اجرای پروژه آسفالت بلوار مقابل حوزه علمیه ریزه به مساحت آسفالت ۷ هزار و ۶۵۰ مترمربع در دو لاین رفت‌وبرگشت نیز در مهرماه ۹۸ به اتمام رسیده که جمع کل هزینه‌های اجرای این پروژه که شامل جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت می‌باشد، مبلغ ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بوده است.

کریم زاده آسفالت انتهای بلوار مولانا علیبائی (جاده کمربندی قدیم) را نیز از پروژه‌های بااهمیت اجراشده در مهرماه دانست و گفت: مساحت این آسفالت ۵ هزار و ۸۵۰ مترمربع در دو لاین رفت‌وبرگشت هست که بااعتبار ۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال اجراشده است که با اتمام این پروژه که از ابتدای سال ۹۸ آغاز گردیده کمک شایانی به بهبود وضعیت ترافیکی شهر خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه این مسیر محل عبور و تردد وسایط نقلیه روستاهای هم‌جوار می‌باشد، با اجرای آن عبور از داخل شهر حذف گردیده است و در حفظ جان رانندگان و شهروندان محترم تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در خصوص سایر پروژه‌هایی که در مهرماه اجرا گردیده به شرح زیر توضیحاتی داد:

۱. جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان وحدت ۴ (هنرستان) با مساحت آسفالت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع بااعتبار یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال

۲. جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت انتهای خیابان اقاقیا با مساحت آسفالت ۵۴۰ مترمربع بااعتبار ۴۲۳ میلیون ریال

۳. جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان امام علی (ع) با مساحت آسفالت ۵۶۰ مترمربع بااعتبار ۲۷۱ میلیون ریال

۴. جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان گلستان غربی با مساحت آسفالت ۶۰۰ مترمربع بااعتبار ۴۲۳ میلیون ریال

۵. جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان اتصال گلستان شرقی با مساحت آسفالت یک هزار و یک‌صد مترمربع بااعتبار ۵۱۳ میلیون ریال

لازم به ذکر است؛ مشهد ریزه، مرکز بخش میان ولایت شهرستان تایباد یکی از شهرهای مهم در عرصه کشاورزی تایباد است.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 8