خواب آلودگی راننده  پژو ۴۰۵ راکب  بیست و یک ساله موتورسیکلت را به کام مرگ نشاند
خواب آلودگی راننده  پژو ۴۰۵ راکب  بیست و یک ساله موتورسیکلت را به کام مرگ نشاند

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت و به‌جای گذاشتن یک فوتی و دو نفر مصدوم در محور بجستان به فیض آباد خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت و به‌جای گذاشتن یک فوتی و دو نفر مصدوم در محور بجستان به فیض آباد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ حسن آزادیخواه فرمانده انتظامی شهرستان بجستان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف در محور بجستان به فیض آباد سریعا اکیپ های گشت به همراه ارگانهای امدادی در محل حاضر و مشاهده شد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از استان یزد عازم مشهد مقدس بوده در کیلومتر ۲۵ محور بجستان به فیض آباد، حوالی روستای مرندیز از توابع شهرستان بجستان با یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین که با فاصله از جاده اصلی توقف کرده بودند برخورد و راننده موتورسیکلت که جوانی حدود بیست و ساله بوده است به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر در دم فوت و سرنشنین آن نیز مصدوم و توسط اورژانس ۱۱۵ به‌همراه راننده خودرو پژو ۴۰۵ که نیز وی مصدوم بوده به بیمارستان آیت الله مدنی جهت مداوا انتقال گردیدند.

وی با بیان اینکه برابر نظریه افسرکارشناس پلیس راه علت وقوع حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو بوده است تصریح کرد: که راننده خودرو پژو ۴۰۵ نیز جوانی حدودا ۲۰ ساله بوده که به همراه همسرش در حال عزیمت به مشهد مقدس بوده اند که با عدم توقف و استراحت با خستگی و خواب آلودگی به مسیر خود ادامه داده و منجر به وقوع این حادثه دلخراش گردیده است.  

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان در پایان به رانندگان توصیه کرد: در هنگام خستگی و خوآب آلودگی از رانندگی اجتناب کنند و پس از هر دو ساعت رانندگی در جای مناسب استراحت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 16