خرید بسته ارزان‌قیمت موجب برداشت ۳۰ میلیون ریالی از حساب شهروند سبزواری شد
خرید بسته ارزان‌قیمت موجب برداشت ۳۰ میلیون ریالی از حساب شهروند سبزواری شد

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از استرداد مبلغ ۳۰ میلیون ریال به‌حساب یکی از شهروندان در سبزوار، که پس از خرید اینترنتی از وی سرقت شده بود، خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از حساب وی به‌صورت اینترنتی پی گیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد: جهت خرید بسته ارزان‌قیمت از لینک‌های تبلیغاتی در فضای مجازی اقدام و با پیغام خطا مواجه شدم که پس از مدتی مبلغ ۳۰ میلیون ریال از حسابم به‌صورت اینترنتی برداشت شد.

سرهنگ بیات مختاری گفت: مأموران پلیس فتا سبزوار با اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی توانستند وجه سرقت شده را ردگیری و حساب فردی دریکی از استان‌های غربی کشور که وجه مذکور به جهت گمراهی به آن واریزشده بود را مسدود و با دستور مقام قضایی به‌حساب شاکی برگردانند.

وی اظهار کرد: متهم شناسایی و پرونده جهت دستگیری وی به‌صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در پایان از شهروندان درخواست کرد: هرگز به پیام‌های ارسالی از سوی لینک‌های ناشناس دریافتی در فضای سایبر، اعتماد نکرده و این لینک‌ها را باز نکنند و برنامه‌های خود را از سایت‌های معتبر دانلود کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3