خراسان رضوی برترین هیات جودو کشور در سال ۹۹
خراسان رضوی برترین هیات جودو کشور در سال ۹۹

سرپرست هیات جودو خراسان رضوی بر نقش موثر و تلاش تمامی دست اندرکاران این هیات و حمایت اهالی جودو استان در انتخاب این هیات به عنوان برترین هیات کشور تاکید کرد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از عصرتوس؛ محمدصابرگریلی در این باره گفت: با توجه به ارزیابی‌های فدراسیون جودو خوشبختانه با اختلاف قابل توجه حدود ۵۰۰ امتیاز نسبت به دیگر استانها به عنوان برترین هیات جودو کشور در سال ۱۳۹۹ انتخاب شدیم.

وی افزود: این انتخاب افتخارآمیز در پی تلاش‌ها و زحمات ارزشمند تمامی دست اندرکاران و خانواده بزرگ جودو اعم از اعضای کمیته‌های هیات، جودوکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان این رشته ورزشی در خراسان رضوی صورت گرفته است.

سرپرست هیات جودو خراسان رضوی با اشاره به عضویتش در شورای راهبردی دفاع شخصی کشور طی حکمی از سوی آرش میراسماعیلی رئیس فدارسیون جودو، تصریح کرد: حضور یک نماینده از استان در این سطح که برای اولین بار اتفاق افتاده است، می‌تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف متصور برای این رشته رزمی داشته باشد.

گریلی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فنی خوبی در حوزه دفاع شخصی در استان وجود دارد که امیدواریم با حضور در شورای راهبردی این رشته بتوانیم سازوکار و برنامه ریزی‌های سازنده‌ای در جهت شناسایی و تقویت استعدادها و توسعه فنی آن در خراسان رضوی داشته باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 111