حوادث رانندگی ناشی از بارش نخستین باران پاییزی در مشهد
حوادث رانندگی ناشی از بارش نخستین باران پاییزی در مشهد

سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از امدادرسانی نجاتگران و آتش نشانان ایستگاه‌های مختلف این سازمان به سانحه دیدگان حوادث رانندگی در پی بارش نخستین باران پاییزی در شهر مشهد خبر داد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ آتشیار رضا حیدری با بیان این مطلب گفت: پرسنل ایستگاههای مختلف ضمن حضور در محل شش سانحه رانندگی ضمن ایمن‌سازی محیط حوادث امدادرسانی لازم را به محبوسان و مجروحان این حوادث ارائه کردند.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در مهمترین این حوادث می‌توان به سانحه برخورد خودرو حمل دام با پایه تابلو راهنما در جاده گلبهار به مشهد و محبوسی راننده در ساعت ۲۲ شب گذشته، واژگونی کامیون حامل میوه در بزرگراه سردار شهید سلیمانی در ساعت پنج بامداد، قیچی کردن تریلی در بزرگراه سردار سلیمانی ساعت شش بامداد و واژگونی کامیون حمل شن و ماسه حوالی میدان انقلاب ساعت هفت بامداد اشاره کرد.

لازم به ذکر است؛ آتش نشانان مستقر در تمامی ایستگاههای آتش نشانی مشهد همچون گذشته در آماده باش کامل برای امدادرسانی احتمالی به شهروندان هستند.

image_printچاپ مطلب

Views: 8