حمیدرضا محرمی ناخدای جدید کشتی هدایت فوتبال تربت‌جام شد
حمیدرضا محرمی ناخدای جدید کشتی هدایت فوتبال تربت‌جام شد

بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان سوت پایان ماراتن انتخاب سرپرست هیئت فوتبال تربت‌جام با اعلام نام حمیدرضا محرمی به صدا درآمد.

بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان سوت پایان ماراتن انتخاب سرپرست هیئت فوتبال تربت‌جام با اعلام نام حمیدرضا محرمی به صدا درآمد.

 به گزارش خبرنگار اختر شرق؛ پس از استعفای محمد امیری رئیس قبلی هیئت فوتبال شهرستان به علت قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان جهت به دست گرفتن کرسی هدایت کشتی فوتبال تربت‌جام دو نفر از پیشکسوتان خوش‌نام داوری شهرستان بنام‌های هوشنگ شهرکی و حمیدرضا محرمی از سوی اداره ورزش و جوانان تربت‌جام کاندیدا شدند که پس از گذشت قریب به ۵۰ روز سرانجام در این مارتن انتخاب علی‌رغم فراز و نشیب‌هایی که داشت حمیدرضا محرمی به خط پایان رسید و از سوی احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی طی حکمی حمیدرضا محرمی به‌عنوان سرپرست هیئت فوتبال تربت‌جام منصوب گردید تا به‌نوعی پرونده این ماراتن بسته و به بایگانی سپرده شود.

 هرچند که انتخاب حمیدرضا محرمی به‌عنوان سکان‌دار جدید هیئت فوتبال هیچ‌گاه نخواهد توانست از ارزش‌های فنی هوشنگ شهرکی که یکی از داوران خوب استان و کشور است کم نماید. حال که قرعه هدایت کشتی فوتبال تربت‌جام بنام حمیدرضا محرمی دیگر داور خوش‌نام فوتبال و فوتسال استان و کشور اعلام گردید از وی می‌خواهیم در انتخاب اعضای هیئت فوتبال شهرستان با انتخاب افرادی از تمامی سلایق فکری هیئتی را تشکیل دهد که بتوانند در سایه تلاش و همفکری و همدلی درراه اعتلای رشد و شکوفایی فوتبال و فوتسال شهرستان گام‌های مثبتی برداشته شود و هیچ‌گاه در انتخاب اعضای هیئت فوتبال تمامی فکر خود را معطوف به یک گروه خاص ننموده و هیئتی پویا وزنده از تمامی گروه‌ها انتخاب نماید.

 ضمن اینکه محرمی بایستی بداند با این انتخاب مسئولیت سنگینی بر دوش او گذاشته‌شده است و اکنون جایگزینی فردی (محمد امیری) گردیده است که ۲۸ سال از عمرش را درراه خدمت صادقانه به فوتبال تربت‌جام سپری نموده است و در این چند سال شب و روز در سربلندی فوتبال و فوتسال شهرستان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 23