امام جمعه مه ولات: حمایت از قدس امنیت و آرامش ایران را به همراه دارد
امام جمعه مه ولات: حمایت از قدس امنیت و آرامش ایران را به همراه دارد

امام جمعه مه ولات گفت: مسئله قدس از دو بعد دینی و اعتقادی و ملی و امنیتی برای ما حائز اهمیت است و ما برای امنیت و آرامش خود باید حامی قدس باشیم و با اسرائیل مقابله کنیم.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام حسین اسلامی امام جمعه مه ولات در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به خطبه ۴۲ نهج البلاغه افزود: خطرناک ترین خطرات، تبعیت کردن از هوای نفس و داشتن آرزوهای دور و دراز است که پیروی از آن باعث می شود دنبال حق نرویم و آخرت را فراموش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روز قیامت روز تجلی خداست، ادمه داد: انسانی که قدرت داشته باشد بشدت در معرض آلوده شدن گناه کبر می باشد.

نماینده ولی فقیه در مه ولات عملکرد شهرستان مه ولات در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان مه ولات ۸۵۰۰ بسته معیشتی، ۹۰۰۰ پرس غذا و ۲۰ هزار پک بهداشتی به همت و مشارکت خیرین عزیز توزیع شد که امیدواریم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

حجت السلام اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید برای جذب اعتبارات از مسئولان استانی پیگیری لازم را انجام دهند، اظهار کرد: مسئولان پشت میز نشین نباشند و اعتبارات را جذب کنند تا بخشی از مشکلات کاسته شود.

امام جمعه مه ولات افزود: امروز روز قدس است و مسئله فلسطین از دو بعد دینی و اعتقادی و ملی و امنیتی حائز اهمیت است و ما برای امنیت و آرامش خودمان باید با اسرائیل مقابله کنیم و حامی قدس باشیم.

حجت الاسلام اسلامی در پایان با انتقاد از وضعیت گرانی در بازار خودرو، خاطرنشان کرد: انتقاد سازنده مطلبوب است و جوانان باید مطالبه گری کنند و مسئولان پاسخگو باشند و سوال من از مسئولان این است که علت گرانی افسارگسیخته بازار خودرو چیست و مسئولان بدانند که نظام معیوب، ناقص و ناکارآمد در این حوزه فساد را به دنبال خواهد داشت.

خبرنگار: مهدی محدثی

image_printچاپ مطلب

Visits: 5