حذف اسرائیل؛ ابزار ظهور امام زمان/ آمریکایی‌ها به‌هیچ‌وجه به درد جنگ نمی‌خورند
حذف اسرائیل؛ ابزار ظهور امام زمان/ آمریکایی‌ها به‌هیچ‌وجه به درد جنگ نمی‌خورند

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: ابزار ظهور امام زمان، حذف اسرائیل است.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی طائب در همایش تعیین نقش بصیرت در تحقق جامعه مهدوی که در دانشگاه امام رضا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دشمن بهره‌ای که می‌خواهد از حذف افراد ببرد به دست نخواهد آورد و این به دلیل ویژگی شهادت. درواقع دشمن شهادت را معادل مرگ می‌داند یعنی خارج شدن یک نیرو از توانمندی‌ها. این در حالی است که این فرد در مقاتله درراه خدا بوده بنابراین این تصور اشتباه است. درواقع میت یعنی کسی که از رده اثر دادن و اثر گرفتن خارج‌شده است. زنده کسی است که اثر می‌گذارد و اثر می‌گیرد.

وی افزود: خداوند می‌فرماید به شهدا مرده نگویید بلکه آن‌ها زنده هستند. درواقع روح زنده است و مرگ ندارد. زنده کسی است که در این عالم ابزار در اختیار دارد و می‌تواند اثرگذار باشد. اگرچه که شخص با مرگ از دنیا می‌رود یعنی ابزار اثر گذاشتن و اثر گرفتن را ازدست‌داده است.

طائب ادامه داد: خداوند می‌فرماید کسانی که درراه خدا می‌میرند ابزار جدیدی در اختیار می‌گیرند و این ابزار رزقی است که در اختیار این شهیدان قرار می‌گیرد. درواقع شهدا زنده از این عالم به عالم دیگر می‌روند بنابراین عملکرد شهید تعطیل نمی‌شود.

پهپاد آمریکایی که توسط ایران زده شد ۲۲۰ میلیون دلار قیمت داشت

طائب خاطرنشان کرد: ما در جنگ عراق تعداد ۱۸۰ هزار تن شهید دادیم کسانی چون شهید کاوه، همت، باکری وغیره پرسش اینجاست چرا دشمن این افراد را حذف فیزیکی کرد؟ برای اینکه ما را به زمین بزند اما ما رشد کردیم طوری که دنیا ما را تحسین می‌کند. گفتنی است زمانی که پهپاد آمریکایی توسط ایران ساقط شد بایستی جشن ملی می‌گرفتیم چراکه این پهپاد چشم آمریکایی‌ها محسوب می‌شد و ۲۲۰ میلیون دلار قیمت داشت.

ابزار ظهور امام زمان، حذف اسرائیل است

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار تصریح کرد: امامت ذبیح می‌خواهد. حضرت مهدی باید ظهور کند و این ظهور نیازمند ذبیح است. برای حضور امام زمان و ظهور ایشان اسرائیل باید از بین برود. چراکه ابزار ظهور ایشان حذف اسرائیل است.

وی ادامه داد: پرسش اینجاست شما در کشور عربستانی که دشمن در آن وجود دارد انتظار ظهور امام زمان رادارید؟ درواقع می‌بایست برای ظهور امام زمان همین شرایطی را که برای رهبری در ایران ایجاد کردیم در عربستان برای امام زمان ایجاد کنیم. بر اساس قانون آمریکایی‌ها اگر کشته داشته باشند کشته می‌گیرند.

طائب افزود: آمریکا باکمال قاطعیت می‌گوید در حمله ایران به پایگاه‌های آمریکا کشته نداشته‌اند درحالی‌که ما می‌دانیم ۸۰ تن کشته داده‌اند.

طائب توضیح داد: باید دشمنی که از ایران بیرون کردیم از عربستان هم بیرون کنیم تا ظهور امام زمان فراهم شود. ما عربستان را کشوری اشغال‌شده می‌بینیم که دشمنی به نام آمریکا در آنجا پایگاه دارد و باید از بین برود. در این راستا باید اسرائیل را از بین برد. ما تا پیش از حاج قاسم در راستای رسیدن به ظهور امام دو ذبح عظیم دادیم نخست حاج احمد متوسلیان بود.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار بیان کرد: حسن مقدم فردی بود که برای ظهور امام زمان باید فدا می‌شد و او را شهید کردند؛ اما سومین ذبح عظیم در این راستا حاج قاسم سلیمانی بود. خون حاج قاسم درون ایران نشان داد بر اساس همت‌های متفاوت طالب نابودی اسرائیل هستند. در چند روز گذشته آقای سلامی در سخنرانی خود گفت اگر آمریکا مجدداً کاری کند ایران نقطه‌ای را مورد هدف قرار می‌دهد که برای آن‌ها خیلی عزیز بوده و آن اسرائیل است.

وی گفت: بدانید آمریکایی‌ها عراق را به یاری خدا ترک می‌کنند و از عراق بیرون می‌روند. گفتنی است آمریکای روی آب هیچ تعرضی به ایران نخواهد کرد. درواقع اگرچه آمریکا دارای ادوات لارم است، اما نیرو ندارد؛ چراکه نیروهای آمریکایی ۱۰۰ درصد پولی هستند و نیروی پولی کاربردی ندارد.

طائب تصریح کرد: ناوهای آمریکایی که در خلیج‌فارس و دریای عمان مستقر هستند نیروی چندانی ندارند و به‌هیچ‌وجه به درد جنگ نمی‌خورند. گفتنی است زدن آمریکا چندان نیاز به ادوات ندارد. نیاز به یک‌صدا شدن در ایران است. ما تعدد صدا داشتیم و همین امر دشمن را به‌اشتباه انداخت. اگر صد پایگاه دیگر را هم بزنیم صدای آمریکا بلند نخواهد شد. درواقع وحدت باید حفظ شود.

خبرنگار: سارا ایزدخواه

image_printچاپ مطلب

Visits: 11