جلسه کمیته فنی تخصصی تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان فریمان برگزار شد
جلسه کمیته فنی تخصصی تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان فریمان برگزار شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریمان از برگزاری جلسه کمیته فنی تخصصی تسهیلات مشاغل خانگی با حضور مهندس سدهی نماینده فرماندار، مومنی ریاست بانک توسعه تعاون و مهندس لطفی نماینده صنعت، معدن و تجارت شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ در این جلسه که به‌صورت تخصصی برای بررسی درخواست‌های تسهیلات پشتیبان و مستقل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برگزار شد، ابتدا سید جواد ندافی ضمن بیان مطالبی در حوزه اشتغال به ثمر رسیدن اشتغال خانگی به ویژه حمایت از پشتیبانان مشاغل خانگی را یکی از موثرترین راهکارها در جهت افزایش میزان اشتغال و درآمد سرانه اعضاء خانواده‌ها و همچنین کاهش نرخ بیکاری عنوان نمود.

در این جلسه تعداد ۱۱ پرونده پشتیبان مشاغل خانگی و ۲۰ پرونده مستقل مشاغل خانگی بررسی و امتیاز دهی شد و در نهایت تعداد ۱۰ پرونده پشتیبان مشاغل خانگی با تعداد ۱۲۰ نفر تحت پوشش که بیشترین امتیازات را کسب نمود به میزان پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مورد تأیید قرار گرفت و پرونده‌های متقاضیان مستقل بدلیل نواقص موجود در پرونده به دستگاه اجرایی عودت گردید.

لازم به ذکر است؛ سهم شهرستان فریمان در نوبت اول از اعتبارات قرض الحسنه مشاغل خانگی استان حدود هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 20