جلسه هیئت‌مدیره و نمایندگان بلوک‌های مجتمع شالده با اعضای شورای اسلامی شهر گلبهار برگزار شد
جلسه هیئت‌مدیره و نمایندگان بلوک‌های مجتمع شالده با اعضای شورای اسلامی شهر گلبهار برگزار شد

به‌منظور بررسی و رفع مشکلات مجتمع مسکونی شالده جلسه هیئت‌مدیره و نمایندگان بلوک‌های آن مجتمع با اعضای شورای اسلامی شهر گلبهار برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار با تأکید بر این نظر که مشکلات داخلی مجتمع‌های مسکونی فقط از طریق خود مالکین و ساکنین قابل‌حل است گفت: همه اعضا در یک مجتمع بایستی بدانند که به‌مانند سرنشینان یک کشتی هستند که در کمال آرامش پایبندی خودشان را به قوانین داخلی مجتمع حفظ نمایند و مشکلات خارجی مجتمع‌ها نیز بایستی با پیگیری مستقیم هیئات مدیره ها و پاسخگویی مناسب همه مسئولین پیگیری و برطرف شود.

مهدی جانعلی زاده افزود: ساکنین و مالکین از تک‌روی و مخالفت ورزی با جمع دست‌بردارند تا مبادا این کشتی اجتماعی و انسانی عظیم غرق شود.

وی ادامه داد: همه ساکنین بایستی از اعضای انتخابی به‌عنوان هیئت‌مدیره با پرداخت به‌موقع شارژ، مشارکت در جلسات مجمع و غیره عملاً حمایت کنند.

جانعلی زاده گفت: همان‌طور که ساکنین یک مجتمع هزینه شارژ خودشان را به‌موقع پرداخت می‌کنند می‌بایست نسبت به پرداخت عوارض شهرداری هم اقدام نمایند تا مجموعه شهرداری بتواند خدمات شایسته‌ای به شهر و شهروندان ارائه نماید.

وی بیان کرد: هیئت‌مدیره‌ها نیز پاسخگویی شفاف با ارائه بیلان کاری و مالی و غیره داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار گفت: وحدت و همدلی، گذشت و فداکاری، التزام به رأی اکثریت و قانون توسط مالکین، ساکنین و اعضای هیئات مدیره ها در مجتمع‌های مسکونی شرط لازم و ضروری برای داشتن محیطی دل‌نشین و آرام است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 29