جلسات شورای شهرستان تربت جام با اختیارات محدود!
جلسات شورای شهرستان تربت جام با اختیارات محدود!

رئیس شورای اسلامی شهرستان تربت جام از عدم حضور مسئولان در جلسات شورا گلایه کرد و گفت: در این جلسات فقط برخی کارمندان با اختیارات محدود حضور پیدا می‌کنند و نمی‌توان در چنین جلساتی مشکلات مردم را مرتفع کرد.

به گزارش اخترشرق؛ صدیق تنهایی با تاکید بر اینکه مشکلات در تمامی بخش‌ها مشهود است، گفت: با حضور کمرنگ فرماندار و معاونین دستگاه‌های اجرایی نمی‌توان به حل مشکلات مردم امیدوار بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تربت جام با اشاره به اینکه مشکل اینترنت منطقه در اغلب بخش‌های شهرستان به یک معضل تبدیل شده است، گفت: چگونه می‌توان به کیفیت آموزش تحصیلی با توجه به شرایط موجود برای دانش آموزان امیدوار بود.

وی گفت: تماس‌های مکرر با اداره مخابرات به نتیجه نرسیده و شاید این مشکلات به اداره مخابرات مرتبط نیست! لطفا، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان این موضوع را پیگیری کنید.

تنهایی، پروژه نیمه کاره بیمارستان نصرآباد، جاده ابدال آباد، عدم توجه به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی را از دیگر مشکلات بخش نصرآباد برشمرد و عنوان کرد: حتی بخش‌های دیگر شهرستان با کلونی از مشکلات مواجه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تربت جام با اشاره به اینکه بخش پائین جام بخصوص دهستان زام و گل بانو در فصل سرما جهت دسترسی به مرکز بهداشت با مشکلاتی مواجه هستند و لازم است چاره اندیشی شود.

لازم به ذکر است؛ اجرای طرح هادی در روستاها، کمبود فضای ورزشی، راه‌های نامناسب روستایی در بخش پائین جام، کمبود فضای ورزشی در بخش بوژگان، مرکزی را از دیگر مشکلات موجود در بخش‌ها برشمرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 47