جایگاه سوخت بخش جنگل یک نازل دارد
جایگاه سوخت بخش جنگل یک نازل دارد

بخش جنگل از توابع شهرستان رشتخوار دارای یک جایگاه برای عرضه سوخت بنزین با یک نازل است که جوابگوی جمعیت خودروهای شهروندان نیست.

به گزارش اختر شرق؛ جمعی از اهالی جنگل خواستار ارتقای جایگاه ساختمان قدیمی و افزایش نازل‌های سوخت‌رسانی برای جلوگیری از ترافیک معطلی شهروندان در این بخش شدند.

سید حسن حسینی عضو شورای اسلامی جنگل به خبرنگار اختر شرق گفت: بخش جنگل ۳۰ روستا دو دهستان و یک شهر را در بردارد که به علت دامدار و کشاورز بودن مردم منطقه محل تردد خودروهای سبک و سنگین برای حمل محصولات دامی و کشاورزی ازجمله پنبه، گندم، جو و پسته است که تنها یک جایگاه سوخت با یک نازل قدیمی جواب گوی جمعیت ۳۰ هزارنفره بخش نست و مسئولان باید برای افزایش نازل و ارتقای جایگاه سوخت بکوشند.

وی گفت تنها جایگاه سوخت بنزین این بخش تا مرکز شهرستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

وی گفت: آمار دقیقی از خودروهای سواری و یا ناوگان باری بخش جنگل شهرستان در اختیار نداریم اما بهینه‌سازی تنها جایگاه سوخت و افزایش نازل‌های بنزین برای حمل‌ونقل مسافر و گردشگر به این شهرستان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بهمن فرخی عضو قبلی شورای اسلامی شهر جنگل هم با اشاره به قدیمی بودن ساختمان یا جایگاه سوخت این بخش گفت ساختمان جایگاه قدیمی، است و نیاز به تعمیرات اساسی جهت سلامت کارکنان است.

وی گفت این جایگاه متعلق تعاون روستایی شهرستان رشتخوار است که از سال ۵۳ با یک نازل فعال است و باید بخش خصوصی برای فعال‌تر شدن و جوابگویی خودروهای شهروندان وارد شود.

بلندی مسئول پخش فرآورده‌های نفتی تربت‌حیدریه دراین‌باره، برای رفع مشکلات سوختی و افزایش نازل‌های بنزین در تنها جایگاه سوخت جنگل قول مساعد داد و گفت تا دو ماه دیگر مطالبه مردم جنگل اجابت می‌شود رشتخوار دارای دو بخش، چهار دهستان و ۶۹ روستا است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 79