ثبت بیش از ۶۵۰۰ تماس تلفنی مزاحمی با آتش نشانی مشهد طی ۷ روز!
ثبت بیش از ۶۵۰۰ تماس تلفنی مزاحمی با آتش نشانی مشهد طی ۷ روز!

مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهر مشهد از برقراری بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ این سازمان طی هفت روز خبر داد و گفت: نیمی از این تماس‌ها مزاحمی بوده است.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ آتشیار رضا حیدری با بیان این مطلب گفت: براساس استخراج و پالایش داده‌های آماری توسط کارشناسان گروه برنامه ریزی سازمان آتش نشانی مشهد در هفته گذشته و از مورخه دوازده لغایت ۱۸ فروردین ماه سال جاری، ۱۲۶۱۲ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد برقرار شده که از این تعداد تماس ۶۵۸۷ تماس آن مزاحمی بوده است.

آتشیار حیدری با بیان اینکه در این هفت روز در مجموع ۳۶۷ عملیات توسط آتش‌نشانان انجام شده که ۱۳۳ مورد آن اطفائ حریق و ۲۳۴ عملیات نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده است، عنوان کرد: در ماموریت‌های اعزامی طی این مدت ۱۷۴۵ آتش نشان حضور داشته‌اند و به وسیله ۵۵۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفاء حریق و موتورسیکلت‌های آتش نشانی این ماموریت‌های امدادی انجام گردیده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد بیان کرد: در مجموع عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات، همچون ماه‌های گذشته، رهاسازی گرفتار شدگان در آسانسورها در صدر عملیات‌های امداد و نجات این سازمان طی هفت روز بوده است.

آتشیار حیدری در پایان خاطرنشان کرد: طی هفت روز ۵۸۴۱۶۶ متر مربع نیز کنترل ایمنی ساختمان‌های در حال احداث و یا تکمیل شده، مسکونی، تجاری، اداری و مراکز درمانی و همچنین ۱۱۰ بازدید پیشگیرانه توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 61