تکمیل زنجیره تولید موسسه صنعتی گوشت مشهد
تکمیل زنجیره تولید موسسه صنعتی گوشت مشهد

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد در جلسه ارائه گزارش سه‌ماهه این مجموعه کشتارگاهی از تلاش و برنامه‌ریزی برای تکمیل زنجیره تولید و تبدیل‌شدن به مجتمع کشت و صنعت مدرن خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سید مجید موسوی در این جلسه که با حضور محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و معاون اداری مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار شد، ضمن ارائه عملکرد مالی و میزان تحقق بودجه این شرکت بر اساس برنامه و منشور کاری، گزارش اقدامات این موسسه سه‌ماهه نخست امسال را در بخش‌های گوناگون ارائه کرد.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش همه کارکنان زحمتکش واحدهای اداری، خطوط ذبح و استحصال و … عملکرد مالی موسسه صنعتی گوشت مشهد نسبت به بودجه و برنامه پیش‌بینی‌شده از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

مدیر واحد کشتارگاهی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره تولید موسسه و تبدیل این مجتمع به یک مجموعه کشت و صنعت مدرن، عنوان کرد: با توجه به تأکید مدیرعامل سازمان همیاری بررسی‌های تخصصی بیشتر برای تحقق این امر مهم و بهبود خدمات‌دهی در حوزه تأمین گوشت سالم و بهداشتی برای مصرف شهروندان و هم استانی‌های خراسان رضوی در دستور کار موسسه قرار گرفت.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مناسب موسسه مقرر است روال مطلوب فعلی تا پایان سال نیز ادامه یافته تا شاهد نتایج خوب و موفقیت‌های بیشتری در حوزه فعالیت‌ها و خدمات مجموعه کشتارگاهی سازمان همیاری باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 105