تولید ماسک با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام و مساعدت گروه‌های جهادی در نیشابور
تولید ماسک با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام و مساعدت گروه‌های جهادی در نیشابور

گروه‌های جهادی نیشابوری با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام ، ماسک موردنیاز شهرستان و در حد توان سایر شهرها را در سرای محله چهارده معصوم با رعایت استانداردهای بهداشتی تولید خواهند کرد.

به گزارش اختر شرق؛ احسان ارکانی منتخب مردم نیشابور در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از شیوع کرونا در کشور و مشکل کمبود ماسک، مواد ضدعفونی، دستکش در کشور از طریق ستاد اجرایی فرمان امام پیگیری‌هایی انجام شد. از طرف دیگر گروه‌های جهادی نیشابور درحرکتی خودجوش به تولید ماسک مبادرت ورزیده بودند. ستاد فرمان امام با سازمان‌دهی گروه‌های جهادی و تأمین مواد اولیه با رعایت کلیه نکات به تولید استریل و بهداشتی ماسک، اقدام نمودند.

وی افزود: از جمعه ۱۶ اسفند تولید ماسک در سرای محله چهارده معصوم شروع‌شده است. مشکل کمبود ماسک شهرستان نیشابور و فیروزه و سایر شهرها را تا حد امکان مرتفع خواهیم ساخت. ظرفیت تولید ماسک به کمک دستگاه‌های مختلف، می‌تواند اضافه شود و این‌گونه حرکت‌ها تداوم یابد.

ارکانی گفت: دعا می‌کنیم با تلاش‌ها و رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی دستگاه‌های ذی‌ربط علوم پزشکی، هلال‌احمر و غیره، چرخه انتقال ویروس را بشکنیم و این معضل و بیماری از کشور ما رخت ببندد.

خبرنگار: زهرا بتوئی

image_printچاپ مطلب

Visits: 34