توقیف ۲۴ تن شکر خراسان و میبد و ۴ تن روغن صاف کام محتکران را تلخ کرد
توقیف ۲۴ تن شکر خراسان و میبد و ۴ تن روغن صاف کام محتکران را تلخ کرد

جانشین اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: ۱۰ تن شکر خراسان و چهار تن روغن صاف در گشت مشترک در بازار حافظ واقع در مصلی با همکاری پلیس جرائم اقتصادی کشف و برابر دستور معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی توقیف شد.

به گزارش اختر شرق؛ حسین شیخی بابیان اینکه در راستای مبارزه بی‌امان با احتکار کنندگان بازرسی و نظارت به‌صورت مستمر در حال انجام است، عنوان کرد: در این راستا ۱۰ تن شکر خراسان و چهار تن روغن صاف احتکار شده در گشت مشترک در بازار مصلی با همکاری پلیس جرائم اقتصادی در یک انبار کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد که شکرهای مکشوفه را افراد سودجو به‌قصد سوءاستفاده از وضعیت بازار در این محل دپو کرده‌اند و باهدف توزیع و عرضه خارج از شبکه قصد فروش باقیمت بیشتر را داشتند.

جانشین اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد بابیان اینکه پرونده متخلفین نیز برای بررسی‌های بیشتر و روشن شدن جوانب موضوع پس از سیر روال قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخورد با محتکران و اخلال‌گران بازار و احتکار کنندگان اقلام و کالاهای ضروری و اساسی مورد مردم، هیچ‌گونه اغماضی نخواهد بود.

image_printچاپ مطلب

Views: 78