توقیف و ضبط ۵ تن خوراک یارانه‌ای در تربت‌جام
توقیف و ضبط ۵ تن خوراک یارانه‌ای در تربت‌جام

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تربت‌جام از توقیف و ضبط پنج‌تن خوراک یارانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ علیرضا عرفانی مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام با اشاره به توقیف و ضبط پنج‌تن خوراک یارانه‌ای گفت: به‌منظور حمایت از دامداران، دولت ماهیانه بخشی از نهاده موردنیاز دامداران را با ارز دولتی تهیه و به صاحبان دام‌های واجد بیمه و هویت بخشی از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی و یا نماینده دامداران توزیع می‌نماید.

عرفانی عنوان کرد: این نهاده‌ها یارانه‌ای و غیرقابل فروش در بازار است و با خریداران و فروشندگان به‌عنوان خریدوفروش عرضه خارج از شبکه، تشکیل پرونده و از طریق دستگاه قضایی برخورد می‌گردد.

وی ادامه داد: در هفته اخیر در راستای تشدید بر نظارت‌ها و در پی رصد و پایش در سطح علافی‌های شهرستان، توسط بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی، مقدار ۱۱ تن خوراک دامی یارانه‌ای کشف و برای عرضه‌کنندگان پرونده قضایی تشکیل و به تعزیرات معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام تصریح کرد: علاوه بر کشف محموله‌های فوق در پی گزارش و تماس تلفنی و با هماهنگی به‌عمل‌آمده با پلیس اماکن و اداره تعزیرات، بار دو دستگاه نیسان که در حال تخلیه تعداد ۱۰۰ کیسه خوراک دامی یارانه‌ای در سطح شهر بود، توقیف، محموله فوق صورت‌جلسه و برای خریدار و فروشنده که رئیس شورای یکی از روستاهای شهرستان بود پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

عرفانی با اشاره به اینکه نهاده‌ها و کالاهای یارانه‌ای اعم از خوراک دامی، آرد مطالبات مردمی است و با اخلالگران در این حوزه با پشتیبانی و حمایت‌های دستگاه قضایی شهرستان، وفق وظایف ذاتی به جد و بدون اغماض برخورد می‌گردد، از مردم درخواست کرد: هرگونه اخبار حاوی گران‌فروشی، کم‌فروشی و عرضه خارج شبکه را به شماره ۱۲۴ در طول شبانه‌روز و در ساعات اداری به شماره ۵۲۵۲۶۲۱۶ تماس حاصل نمایند.

خبرنگار: صادق مرادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 54