توزیع ۱۵۰۰ کیلو مرغ بین نیازمندان تربت‌جام توسط قرارگاه جهادی عمار
توزیع ۱۵۰۰ کیلو مرغ بین نیازمندان تربت‌جام توسط قرارگاه جهادی عمار

مسئول قرارگاه جهادی عمار تربت‌جام گفت: ۱۰۰۰عدد مرغ منجمد به میزان ۱۵۰۰کیلوگرم توسط ستاد فرمان امام خمینی (ره) بین اقشار آسیب‌پذیر شهرستان توزیع شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدرضا جمالی بابیان اینکه قرارگاه جهادی عمار بسیج سازندگی با حمایت ستاد فرمان حضرت امام خراسان رضوی (ره) این مقدار مرغ منجمد رابین نیازمندان شهرستان توزیع کرد، عنوان کرد: توزیع این تعداد مرغ در راستای طرح مواسات و همدلی برای کمک به هم نوع انجام می‌شود و پنج گروه جهادی، این مرغ‌های منجمد رابین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع کردند.

جمالی گفت: با توجه به لزوم خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به نیازمندان دست یاری به‌سوی اقشار مختلف مردم دراز می‌کنیم تا با دریافت کمک‌های هرچند اندک، فرصت‌های خدمتی بیشتر و بهتری را برای محرومان فراهم کنیم.

مسئول قرارگاه جهادی عمار تربت‌جام بابیان اینکه گروه جهادی عمار در چندین مرحله تاکنون بیش از سه میلیارد و هشت‌صد میلیون ریال کمک معیشتی با کمک نهادها، خیرین و مردم منطقه در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر توزیع کرده است، عنوان کرد: ما اعتقادداریم که آنچه کمک می‌کنیم وظیفه ماست ولی بازهم خود را بدهکار محرومان و نیازمندان دانسته و خدمات ارائه‌شده را با توجه به فشارهای اقتصادی ناکافی می‌دانیم.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 59