توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در تربت حیدریه/ اهدای۲۵ سری کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند
توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در تربت حیدریه/ اهدای۲۵ سری کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج و در ادامه رزمایش کمک مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت بسیج سازندگی و خیرین به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان بین نیازمندان حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار تربت حیدریه توزیع شد.

به گزارش اختر شرق؛ فتوحیان، مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج و در ادامه رزمایش کمک مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت بسیج سازندگی و خیرین به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان بین نیازمندان حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار تربت حیدریه توزیع شد.

فتوحیان با بیان اینکه همچنین ۲۵ سری کمک جهیزیه در مجموع به ارزش ۳۷۵ میلیون تومان بصورت مشارکتی و با کمک خیرین تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا شد، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۳ صندوق قرض الحسنه مردم یار در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج تشکیل شده که بر اساس آن برای ۷۳۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه در پایان گفت: از ابتدای امسال سه هزار نفر بصورت جغرافیا محور در حوزه‌های عمران و ابادانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی اردوهای جهادی را نیز برپا کردند و همچنین سه گروه جهادی پزشکی به یکهزار و ۵۰ نفر در مناطق محروم خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 66