توریع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در کاشمر
توریع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در کاشمر

به همت مراکز افق بقاع متبرکه کاشمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، رزمایش بزرگ مواسات و همدلی با عنوان «فجر فاطمی» اجرا و دو هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد ریال از محل موقوفه امین التجار و سایر موقوفات تهیه و میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

به گزارش اختر شرق؛ همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و دهه مبارک فجر، به همت مراکز افق بقاع متبرکه کاشمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، رزمایش بزرگ مواسات و همدلی با عنوان «فجر فاطمی» اجرا و دو هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد ریال تهیه شد.

این بسته‌های معیشتی از محل موقوفه امین التجار و سایر موقوفات منطبق در بین نیازمندان حاشیه شهر، مادران شیر ده، کارگران و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

موقوفه «امین التجار» یکی از بزرگترین موقوفه فاطمی در خراسان رضوی به شمار می‌رود و این موقوفه معروف به سه خورشه می‌باشد که هرساله هزاران نفر در این مراسم شرکت می‌کردند اما امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا این مراسم برگزار نشد.

در این رزمایش بزرگ علاوه بر مسئولین شهرستان، پاکبانان در قالب «کاروان فجر فاطمی» دراین مراسم حضور داشتند که با اهدا کارت هدیه و بسته معیشتی از این افراد تقدیر به عمل آمد.

همچنین همزمان با میلاد صدیقه زهرا (س) ضریح مطهر بقعه متبرکه امامزاده سید مرتضی علیه السلام با حضور خدام افتخاری و رسمی و مسئولین شهرستان غبار روبی شد.

خبرنگار افتخاری: نسیم حجازی

image_printچاپ مطلب

Visits: 135