تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی برای بیماران خاص در تربت جام
تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی برای بیماران خاص در تربت جام

مسئول گروه جهادی عمار تربت جام گفت: ۱۰۰ بسته حمایتی برای بیماران خاص و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا در تربت جام در قالب کمک مومنانه و پویش همت جوانانه، تهیه شده که توسط گروه جهادی عمار کانون هنرواندیشه ودفتر امام جمعه بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ محمد رضا جمالی مسئول گروه جهادی عمار تربت جام گفت: این بسته‌ها شامل ۱۰۰بسته معیشتی غذایی ویژه بیماران خاص می‌باشد که مناسبت سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بین خانواده‌های بیماران خاص توزیع می‌شود.

جمالی با اشاره به اینکه ۱۰۰بسته معیشتی برای توزیع در بین بیماران خاص شهرستان تهیه شده است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در راستای اجرای طرح مواسات بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی در شهرستان تهیه و بین خانواده‌های بیماران خاص، توزیع شود.

مسئول گروه جهادی عمار تربت جام بیان کرد: در عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه، تاکنون ۸۵۰ میلیون ریال بسته معیشتی و غذای گرم در شهرستان تربت جام تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

در ادامه حجت السلام میرزا محمد معتمدی فر امام جمعه تربت جام از جوانانی که صادقانه به یاری نیازمندان شتافتند، و گروه جهادی عمار آموزش و پرورش که با فعالیت در حوزه بیماران خاص و نیازمندان وفعالیت دارند تشکر و قدردانی کرد و گفت: تلاش این مجموعه در کمک به نیازمندان این شهرستان ستودنی است.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 45