تمدید تمام مجوزهای گردشگری تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۹
تمدید تمام مجوزهای گردشگری تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۹

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از تمدید تمام مجوزهای گردشگری تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ یوسف بید خوری عنوان کرد: با توجه به‌ضرورت جلوگیری از تجمع، کاهش رفت‌وآمد و تکریم کارمند و ارباب‌رجوع و در راستای اجرای تکالیف محوله مبنی بر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بخشنامه‌ای از سوی معاونت گردشگری وزارت ابلاغ‌شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این بخشنامه هرگونه مجوز اعم از پروانه بهره‌برداری، گواهی‌نامه حرفه‌ای، مجوز فعالیت یا کارت راهنمای گردشگری و غیره که تمدید آن مستلزم مراجعه حضوری است تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ دارای اعتبار بوده و تا تاریخ ذکرشده، نیازی به تمدید ندارد.

بید خوری تصریح کرد: بر اساس این بخشنامه صدور تمام مجوزهای جدید اعم از پروانه بهره‌برداری، گواهی‌نامه حرفه‌ای، مجوز فعالیت یا کارت راهنمای گردشگری و غیره که صدور آن مستلزم مراجعه حضوری است به‌پایان فروردین‌ماه ۱۳۹۹ موکول شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: همچنین تا اطلاع ثانوی از برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش، جلسات و نشست‌هایی که موجبات تردد و آمد پوشد جمعی افراد را از مکان‌های دیگر فراهم می‌سازد خودداری شده و اجرای آن‌ها به تعویق افتاده است.

بید خوری با اشاره به بخشنامه ابلاغی وزارت اظهار کرد: ضمن تشدید نظارت بر فعالیت تاسیسات تحت پوشش به‌ویژه از حیث رعایت «دستورالعمل مقابله با شیوع ویروس کرونا در تاسیسات گردشگری» به شکایت مردم و گردشگران از تاسیسات گردشگری با قید فوریت رسیدگی و ضمن برگزاری روزانه کمیته رسیدگی به شکایات گزارش اقدامات به حوزه ستادی ذی‌ربط ارسال می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 0