تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی از عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران گلبهار
تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی از عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران گلبهار

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار تقدیر کرد.

به گزارش اختر شرق؛ حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهندس مریم شاهین فر عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار تقدیر نمود.

در این لوح سپاس ضمن تأکید بر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان شهرهای جدید و تبدیل این شهرها به شهرهای رقابت‌پذیر و ایفای نقش سازندگی و محوری در توسعه شهرهای جدید به‌عنوان مأموریتی بزرگ، از تلاش‌های ارزنده مهندس مریم شاهین‌فر در مدیریت و هماهنگی امور توسعه شهری، طرح اقدام ملی و مشارکت شهر گلبهار تقدیر شده است.

لازم به ذکر است؛ در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع فدایی‌ها)، مهندس شاهین‌فر به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره معین طرح اقدام ملی مسکن و جذب مشارکت در این شرکت با مدیریت شایسته موفق به شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران و انعقاد قرارداد مشارکتی به ارزش ۷۰۰۰ میلیارد ریال گردیده است.

گفتنی است؛ هم‌اکنون پروژه‌های مشارکتی در چند نقطه شهر گلبهار در حال احداث می‌باشد که با تکمیل آن‌ها به‌زودی شاهد بهره‌برداری این طرح‌ها خواهیم بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 133