تفرجگاه چهلیمر درگز پس از ۱۸ ماه بازگشایی شد
تفرجگاه چهلیمر درگز پس از ۱۸ ماه بازگشایی شد

تفرجگاه چهلمیر در پارک ملی تندوره که یکی از قطب‌های گردشگری شهرستان درگز می‌باشد؛ پس از ۱۸ ماه تعطیلی، صبح امروز بازگشایی شد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از درگز آنلاین؛ حمید محبی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان درگز گفت: تفرجگاه چهلمیر که به دو علت تعمیرات عمرانی و محدودیت‌های کرونایی به مدت ۱۸ ماه تعطیل بود با رایزنی‌های فرمانداری شهرستان در راستای مطالبات مردمی با شرایط خاص صبح امروز شنبه ۲۲خرداد ماه ۱۴۰۰ بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط استفاده از این تفرجگاه با توجه به محدودید‌های بیماری کرونا بدین شکل برنامه ریزی گردیده است؛ ساعت ورود گردشگران شش صبح و خروج ساعت ۱۹عصر تعیین شده و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی به صورت کامل تعطیل است.

محبی با بیان اینکه هنوز ما در محدودیت‌های کرونایی به سر می‌بریم گفت: از مردم عزیز خواهشمندیم که از ازدحام و تجمع‌های بزرگ و دعوت میهمان خودداری نموده و پروتکل‌های بهداشتی را بصورت کامل رعایت کنند.

رئیس پارک ملی تندوره در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز دقت داشته باشند با توجه به خشکسالی و گرمی هوا از افروختن آتش در تفرجگاه خودداری کرده و از شنا کردن در مسیر رودخانه و آلوده کردن آب بپرهیزند چرا که محیط زیست متعلق به همه ماست و باید با مسئولیت‌پذیری در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم.

خبرنگار: ابوالفضل خدادادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 46