تغییر رفتار در ساختار سیاسی باید مرتبط با مردم باشد
تغییر رفتار در ساختار سیاسی باید مرتبط با مردم باشد

حمید کفش کنان گفت: مردم خواستار ایجاد تغییر هستند برای برطرف کردن حس عدم اعتماد در برخی اقشار جامعه باید تغییر رفتار در ساختار سیاسی مرتبط با مردم داشته باشیم.

به گزارش اختر شرق؛ سومین جلسه معرفی و شناخت نامزدهای دوره یازدهم با حضور سه کاندیدا آقایان مرتضی کامل نواب، حمید کفش کنان و نجمه خدادادی از کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همت جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین برگزار شد.

حمید کفش کنان معاون سابق پژوهش آموزش‌وپرورش خراسان رضوی بابیان اینکه عمده‌ی مسئله در کشور، شکاف ایجادشده بین مردم و حاکمیت است که مشکلات ساختاری زیادی را برای کشور ایجاد می‌کند، تصریح کرد: عدم پاسخگویی مسئولان سبب شده مسئولیت‌پذیری در رابطه با ساختار سیاسی کشور توسط مردم کمرنگ شود و بی‌اعتمادی ایجاد شود.

وی ادامه داد: و دیگری حرکت به سمت نقشه‌ی راهی که در حل مسئله توسط گام دوم انقلاب برای ما ایجادشده است.

کفشکنان یکی از حساسیت‌های کشور مشکلات اقتصادی است که توسط جریان نفوذ به وجود آمده، گفت: ریشه‌ی اصلی عمده‌ی مشکلات اقتصادی به جریان نفوذ برمی‌گردد که گریبان تمام حوزه‌ها ازجمله اقتصاد را گرفته است و راهکار مشکلات اقتصادی اجرای اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی

معاون سابق پژوهش آموزش‌وپرورش خراسان رضوی بابیان اینکه متأسفانه بانکداری کشور برگرفته از مکتب لیبرالیسم است که با مکتب اسلامی قابل هماهنگی نیست، عنوان کرد: آموزش‌وپرورش زیرساخت توسعه‌ی جامعه است و تمامی نخبگان از فیلتر آموزش‌وپرورش عبور می‌کنند ولی ممکن است از فیلتر آموزش عالی عبور نکنند.

وی بابیان اینکه برنامه‌های بنده در این حوزه باقیات‌الصالحات و بی‌بدیل و ماندگار است، اظهار کرد: برای حل مشکل نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش طرح معلم جهادی را ارائه کردم که برگرفته از مبانی نظری و برگرفته از قوانین بالادستی و منطبق بر سند تحول بنیادی بود که نگذاشتند اجرا شود.

کفشکنان گفت: در رابطه با مسائل مشهد، توزیع ناعادلانه‌ی ثروت و سیاست، صنعت توریسم، حمل‌ونقل و بزرگ‌ترین مسئله حاشیه‌نشینی است که باید حل شود.

معاون سابق پژوهش آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در پایان گفت: مردم خواستار ایجاد تغییر هستند برای برطرف کردن حس عدم اعتماد در برخی اقشار جامعه باید تغییر رفتار در ساختار سیاسی مرتبط با مردم داشته باشیم.

خبرنگار: امیرحسین علیپور

image_printچاپ مطلب

Visits: 100