تعداد ۲۷۹ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده امور منابع آب مشهد پر و مسلوب المنفعه شد
تعداد ۲۷۹ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده امور منابع آب مشهد پر و مسلوب المنفعه شد

مدیر امور منابع آب مشهد با اشاره به گفت: در پنج ماهه ابتدایی سال ۹۹ تعداد ۲۷۹ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور (شهرستان‌های مشهد، چناران، طرقبه- شاندیز و فریمان) پرومسلوب المنفعه شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد برزویی با اشاره به آمار پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های غیر مجاز و توقیف دستگاه‌های حفاری غیر مجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد در پنج ماهه ابتدایی سال ۹۹، اظهارکرد: این اقدامات توسط همکاران پرتلاش امور، گروه‌های گشت و بازرسی، اجرائیات و با همکاری نیروی محترم انتظامی با اخذ دستور قضایی انجام گرفت.

وی افزود: از تعداد ۲۷۹ حلقه چاه غیرمجاز مذکور، تعداد ۹۹ حلقه چاه غیرمجاز عمیق (تا عمق ۳۰۰ متر و دبی‌هایی تا ۳۶ لیتر بر ثانیه) و تعداد ۱۸۰ حلقه چاه غیرمجاز نیز نیمه عمیق با دبی‌هایی تا ۱۰ لیتر بر ثانیه بوده اند.

مدیر امور منابع آب مشهد با بیان اینکه این اقدامات در این مدت موجب صرفه جویی سالانه بیش از ۹ میلیون مترمکعب آب ناشی از جلوگیری از بهره برداری چاه‌های غیرمجاز شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در پنج ماهه اول سال ۹۹ این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۹ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد را شناسایی و توقیف نموده است.

image_printچاپ مطلب

Views: 10