تصویب بیش از ۳۵ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان جوین
تصویب بیش از ۳۵ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان جوین

استاندار خراسان رضوی احصاء مشکلات را یکی از اهداف سفرهای شهرستانی دانست و گفت: هنر مدیران شناسایی مطالبات مردم است.

به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق معتمدیان در جلسه جمع‌بندی سفر به شهرستان جوین که با حضور نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه این شهرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مقامات محلی برگزار شد، اظهار کرد: تا زمانی که در منصب خدمت‌رسانی هستیم باید تمرکز خود را روی انجام مسئولیت خودمان بگذاریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و کرونا می‌طلبد که با انسجام و همدلی تا می‌توانیم در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به برخی از مشکلات به اعتبار بستگی ندارد، عنوان کرد: بخش عمده این مشکلات به تصمیم گیری و هماهنگی بین دستگاه‌ها بر می‌گردد و این هماهنگی و احصاء مشکلات یکی از اهداف سفرهای شهرستانی است.

معتمدیان بر لزوم تقویت روحیه خدمت به مردم در بین مدیران تاکید کرد و گفت: با تعامل خوب موجود در استان و ظرفیت نمایندگان و ظرفیت‌های ملی باید بتوانیم برای رفع مشکلات اولویت دار انسجام داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی هنر مدیران را شناسایی مطالبات مردم دانست و تصریح کرد: اگر در اتاق‌های کاری بنشینیم و برای مردم استان تصمیم بگیریم خروجی لازم را نخواهد داشت.

وی در جریان سفر خود به شهرستان جوین ضمن بازدید از شهر حکم آباد و روستای بیدخور، سه طرح صنعتی و آموزشی از جمله سردخانه پنج هزار تنی مجموعه کشت و صنعت، کارخانه بریکت سرد پارس فولاد سبزوار و یک مدرسه شش کلاسه را افتتاح کرد.

معتمدیان در ادامه برنامه‌های امروز خود با خانواده شهید مهدی امینی دیدار کرد و مقام شامخ شهدا را ارج نهاد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این جلسه استاندار خراسان رضوی در قالب برنامه ملاقات مردمی با تعدادی از مردم شریف شهرستان جوین به صورت چهره‌به‌چهره دیدار داشت و ضمن استماع مشکلات آنان، دستورات مقتضی را برای حل این مشکلات صادر کرد.

در این جلسه بیش از ۳۵ مصوبه در جهت پیشرفت و آبادانی شهر جوین در حوزه‌های زیرساختی از جمله عمرانی، ایجاد قنوات، ارتقاء بیمارستان قمر بنی‌هاشم و تخصیص کمک‌های اعتباری در جهت عمران و آبادانی روستاهای محروم این شهرستان به تصویب رسید.

گفتنی است؛ همزمان با سفر استاندار جلسات ستاد تسهیل نیز در شهرستان‌ها در راستای پشتیبانی و رفع موانع تولید برگزار شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 44