تشکیل کارگروه تخصصی انتخاب تولیدکنندگان نمونه در نیشابور
تشکیل کارگروه تخصصی انتخاب تولیدکنندگان نمونه در نیشابور

روابط عمومی جهاد کشاورزی نیشابور از تشکیل کارگروه تخصصی انتخاب تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی با حضور معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور و روسای ادارات تابعه و وابسته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ کارگروه تخصصی انتخاب تولیدکنندگان نمونه سال ۱۴۰۰ با حضور مدیر شهرستان، مسئولین ادارات منابع طبیعی، شبکه دامپزشکی، اداره تعاون روستایی، روسای ادارات تخصصی و روسای مراکز خدمات جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور تشکیل شد.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور در این نشست گفت: سال ۱۴۰۰مانند هر سال انتخاب تولیدکنندگان برتر به روش خوداظهاری توسط خود تولیدکننده، شناسایی و معرفی توسط کارشناسان مروج مسئول پهنه و در نهایت انتخاب و تایید توسط ادارات تخصصی انجام می‌پذیرد.

فرهمندراد بیان کرد: هدف از انتخاب کشاورزان و تولیدکنندگان نمونه در سطح شهرستانی ایجاد زمینه رقابت در تولید محصولات سالم و با کیفیت است و این کشاورزان نمونه می‌توانند تجارب و دانش فنی خود را در اختیار سایر کشاورزان قرار دهند.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور با بیان اینکه نیروی انسانی رکن اساسی و محور توسعه بخش کشاورزی است، اظهار کرد: با هدف ارج نهادن به تلاش تولیدکنندگان برتر مراسم تقدیر از نمونه‌های شهرستانی برگزار و از این تولیدکنندگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است؛ روسای ادارات تخصصی در مورد نحوه شناسایی و انتخاب نمونه‌ها و مستندسازی توضیح دادند.

image_printچاپ مطلب

Views: 5