تسریع در روند ایجاد کتابخانه عمومی در مشهد مقدس
تسریع در روند ایجاد کتابخانه عمومی در مشهد مقدس

در دیدار شهردار مشهد با مدیرکل اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی بر لزوم تسریع در ایجاد کتابخانه عمومی در مشهد مقدس تاکید شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با محمد رضا کلایی، شهردار مشهد دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به برنامه ریزی‌های مناسب در جهت توسعه و بهبود زیرساخت‌های کتابخانه‌ای در مشهد مقدس از آغاز به کار کتابخانه‌ای عمومی جدید در مشهد در آینده نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام سبزیان بیان کرد: شهرداری مشهد دیدگاه بسیار خوب و قابل تحسینی در حوزه فرهنگی و ارتقای ریزساختهای کتابخانه‌ای در مشهد دارد که این دیدگاه در آینده به رونق فرهنگی مشهد مقدس منجر خواهد شد.

وی آغاز احداث ۱۰ کتابخانه عمومی در مناطق مختلف مشهد مقدس و واگذاری هفت قرائت خانه شهرداری برای تبدیل به کتابخانه عمومی را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

محمدرضا کلایی نیز مشهد مقدس را قبله گاه مردم کشور و شیعیان جهان عنوان کرد و گفت: تلاش و همت ما به عنوان مسئولین شهری مشهد مقدس باید یک نگاه کلان و ملی و جهانی باشد.

وی در پایان گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی در پیش است و هم افزایی و همکار با نهادهای فرهنگی استان از جمله اداره کل کتابخانه‌های عمومی به تحقق این امر کمک می‌کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 113