تردد مسافران با قطارشهری مشهد بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است
تردد مسافران با قطارشهری مشهد بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: میزان تردد با این ناوگان در سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش اختر شرق؛ وحید مبین مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با بیان این مطلب که از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۱۵ میلیون نفر توسط خطوط یک و۲ قطارشهری جا به جا شده‌اند که این رقم در مدت مشابه پارسال حدود ۴۰ میلیون نفر بود، عنوان کرد: عدم سرویس ناوگان قطارشهری مشهد در دوماهه ابتدای امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مهمترین عامل در کاهش مسافران این ناوگان است.

وی ادامه داد: در هفته ابتدای آذر ماه کنونی و با آغاز محدودیتهای کرونایی نیز میزان جا به جایی مسافر نسبت به هفته قبل از آن حدود ۱۰۰ هزار نفر کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با اشاره به اینکه از ابتدا تا هشتم آذر ماه ۵۱۸ هزار و ۸۱۸ نفر توسط این ناوگان جا به جا شدند و این درحالی است که این رقم در هفته پایانی آبان ماه، ۶۲۵ هزار و ۸۸۱ نفر است، عنوان کرد: با توجه به الزامی بودن استفاده از ماسک در مترو، ناظرانی در ایستگاه‌های مترو و داخل واگن‌ها مستقر هستند و از ورود افراد بدون ماسک به داخل ناوگان جلوگیری می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3