تخصیص ۲۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بوستان در مشهد
تخصیص ۲۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بوستان در مشهد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱، حدود ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی فضای سبز اختصاص‌یافته که ۲۳۷ میلیارد تومان آن مربوط به احداث بوستان‌ها است.

به گزارش اختر شرق؛ حسن کریمدادی در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد بابیان اینکه شورای ششم در سال دوم، به سمت پروژه محوری و عملکردی پیش ‌می‌رود، اظهار کرد: کمیسیون خدمات شهری امسال توجه مضاعفی به پروژه‌های تعریف‌شده در این حوزه دارد.

وی با تأکید بر لزوم تمرکز ویژه به پروژه‌‎های نیمه‌تمام و تکمیل عملیات اجرایی آن‌ها، گفت: بر اساس گزارش ارائه‌شده از سوی شهردار، چندین کلان پروژه برای مشهد تعریف‌شده که ازجمله آن‌ها می‌‎توان به «میدان بار مرکزی» اشاره کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در خصوص این پروژه مقرر شد کمیته‌ای متشکل از شورای شهر، شهردار و معاون خدمات شهری ایجاد و روند پروژه را رصد کنند.

کریمدادی با اشاره به پارک‌های محلی و حاشیه‌ای، تصریح کرد: احداث این پروژه‌ها، موردتوجه و تأکید کمیسیون خدمات شهری است؛ در این دوره به دنبال ارتقاء سطح سرانه‌های فضای سبز به‌ویژه در حاشیه شهر و محلات پرتراکم جمعیتی هستیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: خوشبختانه با تأکیدات صورت گرفته، در بودجه سال ۱۴۰۱، حدود ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی فضای سبز اختصاص‌یافته که ۲۳۷ میلیارد تومان آن مربوط به احداث پارک‌هاست.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7