تجلیل از قاریان برجسته و شخصیت‌های قرآنی دراستان خراسان رضوی انجام شد
تجلیل از قاریان برجسته و شخصیت‌های قرآنی دراستان خراسان رضوی انجام شد

در ایام شهادت امام موسی بن جعفر مراسم تجلیل از قاریان برجسته وشخصیت‌های برجسته قرانی در سطح استان خراسان رضوی در مسجد فاطمه الزهرا احمدآباد انجام شد.

علی مولوی حقیقی، رئیس ستاد تکریم و تجلیل ازپیشکسوتان قرآن وعترت در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: در راستای برنامه‌های این استاد تجلیل از قاریان برجسته و شخصیت‌های برجسته قرانی درسطح خراسان رضوی انجام شد.

وی ادامه داد: این ستاد کاملا مردمی است وپشتوانه عناصرمومن ومتدین وانقلابی ومذهبی است وبنا بر توصیه و تاکیدات مقام معظم رهبری هر چقدر این تشکل‌های مردمی فعال و پویا باشد و در اجتماع بروز وظهور پیداکنند ازسازمان‌های رسمی بهترمیتوانند بعنوان تکیه گاه و پشتوانه نظام مطرح شوند.

مولوی حقیقی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد فاطمه الزهرا احمدآباد یکی ازمناطقی بودکه درسه ما گذشته تقریبا کانوان افرادی قرارگرفت که باهنجارشکنی سعی برآن داشتند و وانمود میکردند که مسائل مذهبی و دینی دراین منطقه کمرنگ است در حالیکه مصادیقی که درآن منطقه وجود دارد حضور نیروهای متدین و مسلمان وانقلابی که باحجاب و حیا خویشتن داری کردند و بنا به توصیه‌های که ازسوی مسئولین و نگاه پدرانه مقام معظم رهبری به این طیف ازجوانان داشتند می‌خواستیم نشان بدهیم که مردم و جوانان عزیز در همه برنامه‌های مذهبی و انقلابی حضور دارند و اصل اسلام باوری آن‌ها در فکر آدینه شده است.

خبرنگار: زهرا بیات

image_printچاپ مطلب

Visits: 16