تاکید امام جمعه، فرماندار، ریاست دادگستری، فرمانده سپاه به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری در جلسه شورای اداری جوین
تاکید امام جمعه، فرماندار، ریاست دادگستری، فرمانده سپاه به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری در جلسه شورای اداری جوین

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در جلسه شورای اداری شهرستان جوین مسئولین بر حسب فرمایش مقام معظم رهبری خواستار مشارکت حداکثری در انتخابات شدند.

به گزارش اختر شرق؛ حسین جمشیدی فرماندار تاکید کرد: مشارکت حداکثری درانتخابات باعث می‌شود که استکبار و رسانه‌های جهانی که چشم طمع به‌عدم مشارکت مردم دارند، پوزه‌شان به خاک مالیده شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یکی از وظایف اجتماعی، سیاسی، معنوی و دینی است که با مشارکت حداکثری میتوان پیش بینی‌های غیرمتعارف استکبار را زمین گیرکرد، تصریح کرد: مشارکت مردم ولایت‌مدار شهرستان جوین تا به حال در انتخابات سطح کشور و استان از نرم بالاتربوده است.

جمشیدی گفت: ۳۹ مورد از مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان جوین را که بیشتر مصوبات با درج در رسانه‌ها با عنوان (سخنی با استاندار در آستانه سفر به شهرستان جوین) مطرح شده بود است که این مصوبات اجمالا در اولین فرصت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار جوین از مردم درخواست کرد: نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و برق اقدام کنند.

خبرنگار: سید حجت الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Views: 67