تامین اسکان ۴۰ هزار نفر زائر حرم رضوی  در مراسمات دهه پایانی صفر
تامین اسکان ۴۰ هزار نفر زائر حرم رضوی  در مراسمات دهه پایانی صفر

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت : اسکان ۴۰ هزار نفر زائر رضوی جهت شرکت در مراسمات دهه پایانی صفر تامین شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدحسین استادآقا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن مراسمات دهه پایانی صفر، اسکان ۲۰ هزار زائر بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در ۵ مرکز اسکان متمرکز ورزشگاه امام رضا، اردوگاه خاتون، خیابان شوشتری ۱،میدان شهدا و خیابان حججی در دستور کار است.

وی افزود: ورزشگاه امام رضا با ظرفیت چهار هزار نفر و اردوگاه خاتون واقع با ظرفیت دو هزار نفر میزبان زائران رضوی هستند.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در ادامه گفت : در زائر شهر و زائر سرا با ظرفیت ۲۰ هزار نفری از مهمترین مراکز اسکان رضوی می باشند.

۳۰۰ موکب در شهر مشهد میزبان زائران رضوی

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: در سطح شهر مشهد ۳۰۰ موکب و ۱۵۰ موکب بین راهی پذیرای زائران می باشند که با بسته های متبرک از این مواکب حمایت های معنوی جهت ارائه ی خدمات انجام می شود.

استاد آقا خاطر نشان کرد: سه اتوبوس بیمارستانی آستان قدس رضوی در مراسمات دهه پایانی صفر جهت ارائه خدمات سلامت مشغول به فعالیت خواهند بود.

حمایت از ۸ هزار روضه ی خانگی در طرح ملی روضه الرضا

وی تصریح کرد : طرح ملی روضه الرضا با هدف برگزاری روضه های خانگی اجرا شده است که در این طرح از ۸ هزار روضه خانگی با در اختیار قرار دادن بسته های فرهنگی و پرچم های متبرک حمایت می شود.

استاد آقا همچنین تصریح کرد :افرادی که تمایل به شرکت در این طرح ملی را دارند می توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۸۸ فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

توزیع ۸۸۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند در آستانه ی سال تحصیلی جدید

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: ۸۸۰۰ بسته لوزام التحریر برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است که ۱۵۰۰ بسته در مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می شود.

وی افزود :۷۳۰۰ بسته مابقی توسط دبیرخانه های استانی سطح کشور بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی همچنین در پایان تصریح کرد: مراکز استانی بنیاد کرامت رضوی در شب شهادت علی بن موسی الرضا به صورت برنامه های متمرکز اقامه ی عزا خواهند داشت.
خبرنگار: مهدی رضایی

image_printچاپ مطلب

Visits: 8