تائید صلاحیت ۱۷ نفر در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد
تائید صلاحیت ۱۷ نفر در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد

مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر از تائید صلاحیت ۱۷ نفر از داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کاشمر بردسکن و خلیل‌آباد در این مرحله خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در گفتگویی با اشاره به اینکه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مهلت قانونی ۳۴ نفر ثبت‌نام نمودند افزود تاکنون دو نفر از داوطلبی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف خود را اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد از تعداد ۳۲ نفر داوطلب پس از بررسی صلاحیت این افراد در هیئت نظارت استان متضمن نظریه هیئت مرکزی نظارت هشت نفر رد صلاحیت، هفت نفر عدم احراز و ۱۷ نفر صلاحیتشان در هیئت نظارت تائید شده است.

فرماندار کاشمر خاطرنشان کرد به استناد تبصره ۳ ماده ۵۲ قانون و ماده ۳۳ آیین‌نامه مراتب تائید، رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت شده به داوطلبان ابلاغ‌شده است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن اظهار کرد: بر اساس تبصره ۴ ماده ۵۲ قانون و ماده ۳۴ آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، داوطلبان مزبور می‌توانند حداکثر مدت ۲۴ ساعت از این ابلاغ اعتراض کتبی خود را به‌صورت مستقیم یا از طریق هیئت نظارت استان به شورای نگهبان تسلیم نمایند.

ساقی بابیان اینکه طی برنامه زمان‌بندی انتخابات، زمان قانونی تبلیغات داوطلبین مجلس شورای اسلامی از ۲۴ بهمن‌ماه خواهد بود، عنوان کرد: ایجاد و استقرار ستادهای تبلیغات انتخابات از چهارراه‌های منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) ممنوع خواهد بود.

رئیس ستاد اجرائی انتخابات کاشمر تصریح کرد: تمرکز واحدهای مختلف در هسته مرکزی شهر کاشمر و ترافیک سنگین در این قسمت در ایام تبلیغات انتخابات مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان و اصناف را در پی خواهد داشت و ازاین‌رو بر اساس مصوبه شورای تأمین همچون دوره‌های قبل در زمان تبلیغات انتخابات، راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی در خیابان‌های اصلی منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) کاشمر ممنوع هست.

فرماندار کاشمر در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه ایجاد ستاد انتخاباتی کاندیداها از چهارراه بهبودی به سمت میدان مرکزی، در خیابان قائم از ابتدای خیابان ۱۵ خرداد به‌طرف میدان مرکزی، در خیابان ۱۷ شهریور از ابتدای خیابان شهید ترابی تا میدان مرکزی و در خیابان مدرس از ابتدای خیابان امام موسی صدر تا میدان مرکزی ممنوع است.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 31