بیش از ۹۵ درصد کشفیات مواد مخدر خراسان رضوی حمل شده از خارج استان است
بیش از ۹۵ درصد کشفیات مواد مخدر خراسان رضوی حمل شده از خارج استان است

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: بیش از ۹۵ درصد کشفیات مواد مخدر خراسان رضوی حمل شده از خارج استان است.

به گزارش اختر شرق؛ ابراهیم قربان زاده در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی رشتخوار گفت: کرونا آسایش فردی و جمعی را تحت‌الشعاع قرار داده اما نیروی انتظامی بازویی قوی برای ستاد پیشگیری از همه‌گیری کروناست.

وی بیان کرد: با تلاش مأموران ناجا متهمان ۹۵ درصد قتل‌های اتفاق افتاده، شناسایی می‌شوند؛ گرچه اغلب قتل‌ها از نوع خانوادگی و فامیلی است و بایستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی بررسی شود.

حجت‌الاسلام حسن جهانشیری، امام‌جمعه رشتخوار نیز در این مراسم گفت: امنیت را نیروهای نظامی و انتظامی تأمین کنند. قدر امنیت را زمانی درک می‌کنیم که به ناامنی‌های کشورهای همسایه نگاه کنیم.

خالقداد عرب فرماندار رشتخوار بابیان اینکه ایران جزیره امنی میان کشورهای همسایه است، عنوان کرد: فضای همدلی، وحدت و مشارکت خیران امنیت یادگاری از سرهنگ حاتمیان است که در رشتخوار به‌جا می‌ماند.

فرمانده پیشین انتظامی رشتخوار عنوان کرد: خوشبختانه در حوزه پایداری امنیت تعامل گسترده‌ای بین مدیران و مسئولان وجود داشته است.

سرهنگ داود حاتمیان با اشاره به اینکه سعی شد با حضور میان مردم مسائل انتظامی را پیگیری و نزاع‌های احتمالی را برطرف کنیم، گفت: در پیگیری جرائم و آسیب‌های اجتماعی پیشگام بودیم و جرائم را با تلاش همکاران کشف می‌کردیم و در کشف و کاهش سرقت‌ها در سطح استان رتبه اول بودیم.

لازم به ذکر است؛ در آیینی که در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر رشتخوار با حضور جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و مسئولان محلی برگزار شد، سرهنگ داود حاتمیان تکریم و سرهنگ محمد عباس زاده به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی رشتخوار معرفی شد.

سرهنگ محمد عباس زاده پیش‌ازاین جانشین انتظامی شهرستان فیروزه بود.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 75