بیش از ۵ هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی وجود دارد
بیش از ۵ هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی وجود دارد

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال یک مدل عملیاتی در استان خراسان رضوی طراحی کرده‌ایم، گفت: با این مدل عملیاتی و با استفاده از تفسیرهای درستی که از قانون صورت می‌گیرد، مشکلات استان را برطرف می‌کنیم.

به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق معتمدیان در نشست با کانون انجمن‌های کارفرمایی صنایع استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی یکی از استان‌هایی است که در حوزه تشکل‌های اقتصادی و انجمن‌های صنفی خوش درخشیده و سرآمد به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: جلسات فراوانی با انجمن‌های گوناگون طی ماه‌های گذشته داشتیم که نشان از فعال و پویا بودن این واحدها است.

استاندار خراسان رضوی بابیان اینکه بیش از پنج هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی وجود دارد، عنوان کرد: قطع یقین این تعاملات و برگزاری جلسات این‌چنین میان بخش خصوصی و دولتی به‌منظور شناسایی ظرفیت‌ها امری تأثیرگذار بوده که باعث می‌شود بسیاری از موضوعات بافهم مشترک برطرف شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال یک مدل عملیاتی در استان خراسان رضوی طراحی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: با این مدل عملیاتی و با استفاده از تفسیرهای درستی که از قانون صورت می‌گیرد، مشکلات استان را برطرف می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی در تکمیل سخنان خود گفت: در چهارچوبی که تحت عنوان «ستاد راهبردی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» مشخص‌شده است، ترکیبی از قوای سه‌گانه، سیستم قضایی، سیستم امنیتی، نیروهای مسلح و مدیران اقتصادی استان حضور دارند که به فراخور موضوعات گوناگون، اولویت‌های استان جمع‌آوری و برای برطرف سازی موانع این اولویت‌ها؛ در این قالب تصمیم‌گیری می‌شود.

لازم به ذکر است؛ کانون انجمن‌های کارفرمایی صنایع استان متشکل از ۲۳ انجمن در حوزه‌های مختلف است و هرکدام از این انجمن‌ها حدود ۴۰۰ کارخانه استان را شامل می‌شوند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 93